29 серпня 2024 року на базі Бершадського ліцею відбулося засідання асоціації вчителів іноземної мови Бершадської територіальної громади.
Тема засідання: «Професійна майстерність вчителя іноземної мови як важлива складова розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти».
Директор Бершадського центру професійного розвитку педагогічних працівників Оксана Когут відкрила засідання та привітала учасників зібрання з початком нового навчального року, побажала мирного неба та творчих успіхів у роботі. Акцентувала увагу учителів на освітніх змінах, які чекають на учнів та вчителів у 2024-2025 н.р.
Під час засідання вчителі обговорили інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2024-2025 н. р. Презентацію зробила Алла Олійник учителька англійської мови Бершадського ліцею. Тетяна Кравець, голова професійної спільноти, ознайомила присутніх з рекомендаціями щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти
Руслана Чубатюк, учителька англійської мови Флоринського закладу освіти розповіла про особливості та практичні інструменти оцінювання учнів з ООП та поділилася досвідом своєї роботи.
Вчителька англійської мови Бершадського ліцею Світлана Кушнір висвітлила тему планування та особливостей викладання англійської мови у 7 класі НУШ.
Ярослав Остап’юк, вчитель англійської мови Бершадського ліцею №1 імені Анатолія Матвієнка зробив аналіз НМТ з іноземної мови та показав можливості використання ШІ для створення презентацій.
Протягом 2024-2025 навчального року в Україні буде реалізовуватися проєкт SWITLO, який створений для того, щоб допомогти українським вчителям англійської мови організувати навчальний процес для своїх учнів під час війни. Мирослава Войтенко вчителька англійської мови Бершадського ліцею №1 є фасилітатором цього проєкту в Бершадській громаді. Вона надала цікаву та корисну інформацію стосовно даного проєкту.
Ми всі маємо пам'ятати, що створення безпечного освітнього середовища на уроках іноземної мови є важливою умовою успішного навчання учнів. Вчителі мають застосовувати чутливий підхід до вибору текстів для читання з іноземних мов, тем для обговорення через різний і часто травматичний досвід, який можуть мати діти, необхідно відстежувати емоційний стан учнів і свій, практикувати хвилинки розвантаження, вправи на стабілізацію емоційного стану, створюючи простір безпеки на уроках іноземних мов.
Засідання пройшло в атмосфері взаєморозуміння та плідної співпраці.
ang2
© 2024. Відділ освіти та спорту Бершадської міської ради