Професія педагога – професія творча. Чим вищою є креативність вчителя, тим більше шансів для розвитку творчого потенціалу в учнів.
Вчитель сьогодні має можливість не лише ознайомитися з природою та специфікою процесу креативності, а й підняти цей рівень у себе, навчитися розвивати креативність у своїх учнів.
23 лютого 2024 року в актовій залі відділу освіти та спорту Бершадської міської ради відбувся тренінг для вчителів початкових класів на тему: «Успішний вчитель у сучасній школі».
Розпочала роботу тренінгу та провела практичні вправи з учителями початкових класів консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Валентина Куцак.
До учасників тренінгу звернулася начальниця відділу освіти та спорту Бершадської міської ради Оксана Тартачна, яка звернула увагу присутніх на місце вчителів початкових класів у житті дітей: «Вчитель початкових класів-це перша людина, яка веде дітей до знань. Він повинен бути і наставником, і помічником, і захисником, і другом, який покликаний допомогти дитині не тільки придбати знання, оволодіти вміннями і навичками, а й допомогти адаптуватися в цьому світі, розкрити і проявити свої здібності, відчути себе самостійною творчою особистістю». Начальниця щиро подякувала вчителям за кожну дитину, за відданість своїй праці, результативність, високий професіоналізм.
Однією з особливостей НУШ є організація вчителем формувального оцінювання, важливою складовою якого є визначення разом з учнями критеріїв оцінювання. Формування у дітей уміння створювати (підбирати) критерії навчає відповідальності та самооцінки, цілеспрямованості та дисципліни, допомагає учням зрозуміти, як вони можуть покращити свої знання і навички, стимулює їх до саморефлексії та пошуку нових способів розвитку. Провести формувальне оцінювання- це не завжди просте завдання. Досвідом роботи з даного питання з колегами поділилася Тетяна Тимошенко, вчителька початкових класів Маньківської філії Красносільського опорного закладу. Вчителькою проведено фрагмент уроку з української мови у 4 класі,ряд цікавих вправ для розвитку критичного мислення «Т-схема», читання з позначками, робота з електронними за стосунками LearningApps, Padlet, Mentimetr ,Wordwall, використано інструменти формувального оцінювання- «Сенкан», «Трихвилинне есе», «Чекліст», «Сигнали рукою», «Ментальна карта», «П’ять питань-одне речення», тощо. Вчителька початкових класів Наталія Нечитайло провела практичну роботу з використання цифрових інструментів для формувального оцінювання НУШ. Вчителі виконували вправи: «Хмари слів», «Малюнок «Їжачок», «Мрійники. Реалісти. Критики», інтерактивну гру «Спробуй оціни», опрацювали питання використання фразеологізмів у вербальному оцінюванні, тощо.
Як працювати з обдарованими дітьми, як підготувати переможців конкурсів територіального, обласного та Всеукраїнського рівнів поділилася досвідом роботи Галина Зуб, вчителька початкових класів Бершадського ліцею №1 імені А.Матвієнка.
Цікаві вправи і методики, які демонстрували вчителі, надають можливість учителям вдосконалювати навички застосування цифрових методів навчання, впроваджувати інноваційні підходи.
Цитуючи учасників семінару: «Було повчально, весело та цікаво!»
Зворотний зв'язок від учасників наштовхує на роздуми і планування наступних кроків із заявленої проблеми. Дякуємо за відвертість та співпрацю.
 
© 2024. Відділ освіти та спорту Бершадської міської ради