Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Позашкілля

10 лютого 2021 року директори позашкільних закладів Бершадської громади взяли участь в онлайн зустрічі для керівників закладів позашкільної освіти Вінниччини на тему «Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах позашкільної освіти». Організатор конференції - управління Державної служби якості освіти у Вінницькій області. Зустріч  було проведено на платформі Zoom.

У рамках конференції було надано інформацію щодо етапів розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладів ПО, шляхи проведення процесу самооцінювання закладу. Окремо визначено роль педагогічної ради закладу у проведенні самооцінювання освітніх та управлінських процесів закладу ПО, створення робочих груп з метою координації результативного запровадження системи забезпечення якості освіти.

Спікером конференції було надано рекомендації щодо створення документів про внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладі ПО, форми та методи збору інформації. Запропоновано поетапну модель самооцінювання закладу, яка передбачає заходи за різними напрямками роботи. Учасники зустрічі ознайомилися із нормативними документами; стратегією (політикою) забезпечення якості освіти; критеріями для самооцінювання закладу та Методичними рекомендаціями з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах позашкільної освіти.

Юрій Баранов, директор Бершадського БДТ

 

15.02.2021 | Aдмін | Читати далі

Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти

Зі змінами  в освітянському законодавстві прийшли зміни і в принципи організації роботи закладів освіти на місцях. Розширення сфери самостійної діяльності школи актуалізувало регулювання внутрішньошкільних відносин на основі особистісно-правового підходу до управління.  

Відповідно до ст. 42 Закону України «Про повну загальну середню освіту» система забезпечення якості у сфері загальної середньої освіти включає такі складові:

-         систему забезпечення якості в закладах освіти (внутрішня системи забезпечення якості освіти);

-         систему зовнішнього забезпечення (інституційний аудит);

-         систему забезпечення якості в діяльності органів управління та установ, що здійснюють зовнішнє забезпечення якості освіти.

Внутрішня система забезпечення якості освіти формується закладом освіти та має, зокрема, включати механізми забезпечення академічної доброчесності, порядок виявлення та встановлення фактів порушення академічної доброчесності, види академічної відповідальності педагогічних працівників та учнів за конкретні порушення академічної доброчесності.

Інституційний аудит — це цілком нова для України процедура оцінювання якості освітньої діяльності шкіл. 

15.02.2021 | Aдмін | Читати далі

Увага! Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»

      Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 07.05.2012 № 552 «Про затвердження Положення про міжнародний математичний конкурс «Кенгуру», Листа Міністерства освіти і науки України від 02.12.2020р. №22.1/10 – 2475 «Про проведення міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у 2020 – 2021н.р. міжнародний етап конкурсу буде проведено для учнів 2 – 11 класів – 18 березня 2021 року.
    Центральний оргкомітет конкурсу повертається до традиційної форми проведення конкурсу у паперовому варіанті, проте з урахуванням реалій сьогодення визначається не єдиний день, а двохтижневий термін з 18.03. до 31.03.2021р., впродовж якого шкільні координатори організовують проведення конкурсу і забезпечують відповідно своєчасну відправку робіт. Щодо нагородження – сертифікати знову надсилатимуться у паперовому варіанті. 
    З 01 лютого 2021 року розпочинається реєстрація заявок на участь у конкурсі і триватиме до 18 лютого 2021р. 
     Додаткова інформація про умови проведення конкурсу «Кенгуру» висвітлено на сайті www.kangaroo.com.ua. (Зайшовши на вказаний сайт та набравши посилання «Умови проведення конкурсу», можна буде знайти зразок заявки та платіжки.).

     Обласний координатор конкурсу Кривошея Ігор Михайлович. 
     Телефон для довідок  (0432) 61-37-95,  моб. 050 9 566 566
 
11.02.2021 | Aдмін | Читати далі

Компенсаційна школа вчителів української мови та літератури

    10 лютого 2021 року відбулося засідання Компенсаційної школи для вчителів української мови та літератури з питань підготовки до ЗНО. Мета заходу: якісна підготовка учнів до зовнішнього незалежного оцінювання; сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконалення майстерності, озброєння новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.
   На засідання школи запрошено вчителів закладів загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів, які викладають українську мову та літературу в 11 класах.
   Детально проаналізовано питання «ЗНО-2021: зміни, умови, особливості». Консультантка КУ «БЦПРПП» Олена Деркач охарактеризувала сертифікаційні роботи з української мови та української мови і літератури на ЗНО-2021 (демоваріант тесту ЗНО-2021), зупинилася на особливостях підготовки здобувачів освіти до ДПА (ЗНО) з української мови.
   «Я це роблю так…» - поширення передового педагогічного досвіду з питань підготовки учнів до ЗНО. Учителі-практики обмінялися досвідом роботи.
   Ірина Корнелюк, учителька української мови та літератури Баланівської ЗОШ І – ІІІ ступенів, детально проаналізувала питання «Сучасний методичний інструментарій учителя-словесника як умова якісної підготовки до ЗНО з української мови», презентувала власні методичні розробки щодо практичного застосування мовної грамотності учнів.
   Про мовну й мовленнєву грамотність учнів як основу ефективної підготовки до ЗНО розповів учитель української мови та літератури Бершадської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1 Віталій Рибак. Педагог звернув увагу присутніх на лексико-граматичні особливості при створенні мовних конструкцій (словосполучень, речень), проаналізував типові помилки під час написання власного висловлення. 
   Світлана Ковальська, учителька Бершадської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2, звернула увагу присутніх на особливості проведення ЗНО з української літератури, зупинилася на ідейно-художньому аналізі новели М. М. Коцюбинського «Intermezzo», детально проаналізувала твір, продемонструвала власні методичні розробки (схеми, таблиці, цитатний матеріал за змістом новели). 
   Застосування інформаційних технологій у процесі викладання української мови та літератури як засіб змістовної підготовки до ЗНО продемонструвала вчителька української мови та літератури Устянської ЗОШ І – ІІІ ступенів Лариса Мазурик. Педагогиня поділилася елементами медіаграмотності під час проведення уроків словесності.
   Отже, ЗНО – це результат співпраці «вчитель – учень». Час диктує своє: необхідно піднімати планку, постійно працювати над підвищенням вчительської майстерності, жити під рубрикою «вчуся я, вчу учня», і тільки тоді буде певний результат.

Олена ДЕРКАЧ, консультантка КУ «БЦПРПП»
 
10.02.2021 | Aдмін | Читати далі

Спеціальності, на які необхідно ЗНО з української літератури

   У 2021 році вступникам до закладів вищої освіти пропонується на вибір два тести зовнішнього незалежного оцінювання: тест з української мови та тест з української мови та літератури.
      Умовами прийому до закладів вищої освіти 2021 року визначено спеціальності, для вступу на які необхідно складати тест з української мови, і спеціальності, на які потрібні результати з української мови і літератури.
      Вступ на більшість спеціальностей передбачатиме проходження зовнішнього оцінювання з української мови, натомість для вступу на спеціальності з підвищеними вимогами до гуманітарних знань абітурієнти мають скласти тест з української мови і літератури.

Перелік спеціальностей, для вступу на які необхідні результати тесту ЗНО з української мови та літератури:
10.02.2021 | Aдмін | Читати далі

«Зіркова мрія-2021»

     На базі КУ «Бершадський центр професійного розвитку педагогічних працівників» відбувся районний етап онлайн-конкурсу солістів-вокалістів та читців «Зіркова мрія-2021». У творчому конкурсі взяли участь учні  19 закладів освіти району. 
     Виступи учнів оцінювалися за певними критеріями: відповідність репертуару віковій категорії виконавців, вокальні та акторські дані, рівень виконавської майстерності, авторське трактування та розкриття художнього образу, естетика костюму, сценічна культура, якість музичного супроводу, енергетика та самобутність виконання, оригінальність. 
        Переможцями районного етапу та учасниками обласного етапу конкурсу стали:
 
у номінації «солісти-вокалісти»:

       -     Герасименко Олександра , учениця 4 класу Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3;     
       -     Мордух Юлія, учениця  10 класу Війтівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

       -     Паламар Лілія, учениця  11 класу Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1;
       -     Яремчук Уляна, учениця 4 класу Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1;
       -     Вітер Мирослава, учениця  9 класу Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів.  

09.02.2021 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 «2» 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276
Всього новин: 1655