Інклюзивна модель освіти: питання і відповіді
14 лютого на базі Баланівського закладу освіти відбувся виїзний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему «Впровадження інклюзивної моделі освіти учнів з особливими освітніми потребами: питання і відповіді». Учасники зібрання відвідали уроки, де вчителі продемонстрували форми та різні методи роботи в інклюзивних класах. Вікторія Ротар показала на уроці англійської мови в 5 класі, як можна ефективно користуватись хмарними сервісами та онлайн-платформами для створення віртуальних завдань.
Учитель математики Юлія Віхренко на високому фаховому та методичному рівні уміло інтегрувала навчання учня з особливими освітніми потребами та усіх шестикласників.
Заступник з НВР Ірина Корнелюк ознайомила з досвідом закладу щодо модифікації освітніх програм для дітей з ООП, розповіла про роботу команди супроводу, презентувала практичний досвід з використання новітніх технік та прийомів у роботі з учнями та батьками.
Директор інклюзивно-ресурсного центру Людмила Загарій зосередила увагу на методичних рекомендаціях щодо освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти з організації інклюзивного навчання.
Підбили підсумки семінару начальник відділу освіти Бершадської міської ради Оксана Тартачна та заступник Оксана Ковальчук, акцентувавши увагу на вирішенні питань інклюзивного навчання у контексті реалізації завдань нової української школи, підвищенні професійної компетентності вчителів та інших фахівців, що забезпечують освітньо-корекційний процес в інклюзивному просторі закладів освіти.