День в історії. Міжнародний день жінок і дівчаток в науці

20 грудня 2013 року Генеральна Асамблея прийняла резолюцію про науку, техніку і інновації в цілях розвитку, в якій визнавалося, що повноцінний і рівний доступ до сфери науки, техніки і інновацій для жінок будь-якого віку і їх участь в цій сфері є необхідною умовою забезпечення гендерної рівності і розширення прав і можливостей жінок.

15 грудня 2015 року Генеральна Асамблея прийняла резолюцію, проголосивши 11 лютого Міжнародним днем жінок і дівчаток в науці (A/RES/70/212). Організація Об’єднаних Націй запропонувала всім державам-членам, організаціям і органам системи ООН та інших міжнародним і регіональним організаціям, приватного сектору та науковим колам, а також громадянського суспільства, включаючи неурядові організації і приватних осіб, відзначати Міжнародний день жінок і дівчаток в науці належним чином, в тому числі за допомогою проведення просвітницьких і суспільно-пропагандистських заходів, з тим щоб заохочувати повноцінну і рівноправну участь жінок і дівчаток в процесах в сфері освіти, професійної підготовки, забезпечення зайнятості та прийняття рішень в природничо-наукової області, ліквідувати всі прояви дискримінації по відношенню до жінок , в тому числі в галузі освіти і зайнятості, і долати правові, економічні, соціальні та культурні бар’єри на шляху до цього, в тому числі заохочуючи розробку науково-освітньої політики та програм, включаючи, в міру необхідності, шкільні програми, сприяти більш широкому залученню жінок і дівчаток до сфери науки, заохочувати розвиток жінками наукової кар’єри і визнавати досягнення жінок в науці.

Шановні колежанки, працівниці освітянської галузі, щиро вітаємо з цим днем!

11.02.2017 | Aдмін | Читати далі

Інтелект України

Не те, що трапляється з людиною, робить її

 великою (значущою), а те, що вона сама

робить із собою та оточенням.

І. Бех, науковий консультант  проекту«Інтелект України»

 Цивілізаційні, соціальні та національні виклики сучасності вимагають реформування системи освіти України  з метою формування в молодого покоління здатності до ефективної життєдіяльності в умовах розбудови правової демократичної держави та громадянського суспільства, створення сучасної економіки. Модернізація національної системи освіти на засадах компетентнісного підходу є домінантою змін в Україні.

З 2008 року на базі тоді ще навчально-виховного комплексу № 169 м. Харків проводиться дослідно-експериментальна робота всеукраїнського рівня з проблеми «Створення системи супроводження навчання, виховання та розвитку академічно обдарованих дітей».

24 – 25 січня 2017 року на базі гімназії № 169 м. Харків проходив науково-практичний семінар «Шляхи модернізації системи освіти в науково-педагогічному проекті «Інтелект України» для керівників загальноосвітніх навчальних закладів, які у 2016-2022 роках братимуть участь у проведенні всеукраїнського експерименту за темою «Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті «Інтелект України». В роботі семінару взяли участь науковці Інституту модернізації змісту освіти МОН України, Харківського НПУ  ім. Г.С. Сковороди, ХНУ ім. В.Н. Каразіна, Інституту охорони здоров’я дітей та підлітків НАМН України, члени науково-методичної ради проекту, делегації  Вінницької, Донецької, Одеської, Херсонської, Черкаської областей та м. Київ.

В теоретичній частині учасники семінару мали змогу ознайомитись з теоретико-методологічними, методичними та організаційними засадами  модернізації системи освіти в науково-педагогічному проекті «Інтелект України», над створенням,  апробацією та реалізацією якого нині працює більше 60 науковців і педагогів, відкритих до діалогу та співпраці.

Експеримент у початковій школі завершено. Типові навчальні плани для 1-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ ступенів, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України»,  затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2016 р. № 1319. Програми відповідають чинним Державним стандартам початкової та базової загальної середньої освіти. Особлива увага приділяється вивченню української та іноземної мов, математики. До робочого навчального плану з освітніх галузей «Математика», «Природознавство. Суспільствознавство», «Технології» окрім традиційних включено нові предмети –  «Еврика» (2-4 клас), «Навчаємось разом» (1-6 клас), «Основи самоменеджменту» (7-8 клас), «Природознавство. Моя планета Земля» (5 клас), «Природознавство. Твої фізичні відкриття» (5-6 клас), «Трудове навчання. Технічна творчість» (5-9 клас), «Креслення» (8 клас), «Комп’ютерна графіка» (8-9 клас).

З особливостями реалізації проекту  учасників семінару ознайомили педагогічні працівники Харківської гімназії № 169 під час проведення уроків у проектних 1-4 класах. Кожен урок є поліфункціональним, а навчальний процес носить діяльнісно-пошуковий характер – «навчання через руки».

Нас вразив рівень сформованості в учнів 2-4 класів життєвих та загальнонавчальних компетентностей: навичок виокремлення зі списку щоденних справ головних і невідкладних, вміння аргументувати, наводити доказові приклади, робити узагальнення та висновки, розв’язувати винахідницькі задачі, працювати з географічною картою тощо.

Надзвичайна увага у проекті приділяється національно-патріотичному та родинному вихованню, залученню батьків до щоденної навчальної співпраці та спілкування зі своїми дітьми.

Мені пощастило долучитися до експерименту, який вже зараз, на мою думку, наближає систему освіти України до кращих світових освітніх систем.

За рішенням педагогічної ради від 30.01.2017 р. Бершадська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 планує у 2017-2018 н. р. взяти участь у проведенні всеукраїнського експерименту «Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті «Інтелект України» та відкрити перший клас, який буде навчатися за програмою та навчально-методичним забезпеченням проекту «Інтелект України».

Запрошуємо до співпраці колег та батьків майбутніх першокласників!

 Людмила Якушенко, в. о. директора Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3

 

10.02.2017 | Aдмін | Читати далі

Організація самостійної діяльності, практичних умінь та навичок учнів на уроках біології. Ставківська школа.

Під такою назвою 7 лютого пройшов практичний семінар учителів біології на базі Ставківської ЗОШ І-ІІ ступенів. Традиційно захід розпочався з «візитівки» та екскурсії по школі. Педагоги познайомилися з виставкою місцевого фотоаматора Василя Пастуха, закоханого в природу рідного краю. Учителі біології відвідали 2 різнопланові уроки, які провела Диренко Тетяна Олександрівна. На занятті у 6 класі з теми «Насінина, її будова та значення» були використані проблемно-пошуковий, когнітивний, візуальний та інтерактиві методи навчання. Важливе значення для засвоєння знань учнями відіграв  дослідницький практикум.  Урок сподобався дітям та мав схвальні відгуки колег.

Урок біології у 9 класі на тему« Постембріональний розвиток людини» вирізнявся збільшенням самостійної діяльності учнів, адже діти готували міні-проекти щодо різних вікових періодів розвитку людини. Урок був насичений цікавими експрес-методами перевірки знань учнів – це термінологічна дуель, біологічна абетка, вправа «Відгадай…».  Та головною метою такого заняття було формування потреби здорового способу життя підлітків, поняття  відповідального батьківства та відношення до життя як до найбільшої цінності.

Учителі початкових класів разом з своїми вихованцями підготували екологічну казку «Збережемо первоцвіти», яка  стала ніби предвісником  весни. 

На завершення семінару  педагоги проаналізували уроки  біології; колегіально вирішили поширити досвід Диренко Т.О. серед учителів району. Також було підведено  підсумки Міжнародного природничого конкурсу  «Колосок-осінній 2016».

 Ірина Романчук, методист РМК

10.02.2017 | Aдмін | Читати далі

День безпеки в Інтернеті

Ця міжнародна календарна подія виникла за сприянням організації Insafe починаючи з 2004 року. Воно відзначається щорічно у другий день другого тижня лютого.

Метою Дня безпеки в Інтернеті є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді.

У всьому світі, День безпеки в Інтернеті відзначається в більш ніж ста країнах і координується об’єднаної мережею Insafe/INHOPE, за підтримки Європейської комісії, а також 31-им національним центром забезпечення безпеки в Інтернеті по всій Європі.

Ця подія дозволяє зробити акцент на позитивному використанні технологій і вивчити роль, яку ми всі граємо в цілях сприяння створенню кращого і більш безпечної онлайн-спільноти. Воно служить закликом для молодих людей, батьків, вихователів, вчителів, соціальних працівників, співробітників правоохоронних органів, підприємств, політиків і широких верств суспільства, щоб об’єднатися з метою сприяння та створення найбільш позитивного і кращого інтернету.

Цього року  День безпеки в Інтернеті припадає на 7 лютого.

08.02.2017 | Aдмін | Читати далі

«ЮНІСТЬ» у Верховній Раді

За ініціативи народного депутата Миколи Кучера, третього лютого, лідери районної організації учнівського самоврядування «Союз старшокласників «Юність», побували у найвищому законотворчому органі нашої держави - Верховній Раді України.

Після цікавої екскурсії по Верховній Раді, діти мали змогу поснідати у депутатській їдальні.

 Далі, відбулося спілкування із Миколою Івановичем. Дискусія була активною та досить цікавою. Із вступним словом звернувся до присутніх голова районної молодіжної організації Д. М. Сокур. Оксана Стаднійчук, голова районної організації учнівського самоврядування «Союз старшокласників «Юність», коротко презентувала діяльність лідерського руху Бершадщини. Учні цікавились багатьма питаннями: чи тяжка ноша в депутата,  як стати нардепом, які його повноваження та обов’язки. Спілкувались більше години.

Микола Іванович сказав, що він хоче, щоб діти успадкували країну, яка була б безпечною та процвітаючою, тому, вважає що ще з юного віку українці мають бути свідомими того, що відбувається у законотворчому органі держави. Він домагається для наших дітей більш відкритого світу з більшими можливостями. А, також, побажав, щоб лідери мужньо витримали усі труднощі і впевнено йшли у майбутнє.

На згадку про себе діти вручили народному депутату сувенір виготовлений власноруч.

Також, для лідерів була організована чудова екскурсійно-розважальна програма: екскурсія по місту, похід до музею води. Враженням дітей не було меж після того, як відвідали розважальний центр «ОКЕАН ПЛАЗА», де вони розважалися на різних атракціонах. Ну, і, звичайно, «МакДональдс»!

В кінці насиченого дня Микола Іванович зробив подарунок  кожній дитині.

Лідери подякували депутату за те, що він переймається проблемами дітей та проблемами їхнього регіону. Побажали Миколі Івановичу великих здобутків, нових ідей та мудрих рішень!

 Ніна Янчук, методист РМК 

08.02.2017 | Aдмін | Читати далі

"Проліски надії - 2017" Зоряні мрії солістів-вокалістів та читців

Хуртовини і мороз за вікном,  а у школах району – весна! Стартував щорічний фестиваль-конкурс учнівської та вчительської творчості «Проліски надії – 2017».  А саме –  конкурс читців та солісті- вокалістів «Зіркова мрія». І хоча через погодні умови не всі конкурсанти з′явились  на районний етап, більш ніж 50 юних обдарувань приїхали до Бершаді здійснювати свої зіркові мрії!..

Гостей –  і учасників,  і їх наставників, традиційно гостинно зустрічала Бершадська школа №3. Для солістів-вокалістів була відкрита сцена шкільної актової зали. Камерність читцям забезпечила затишна та оформлена у народному стилі аудиторія української мови та літератури.

Фахове журі з вокального жанру представляли:  Мураховська К.К. – директор Бершадської дитячої музичної школи ім.. Р.Скалецького,  Романчук І.П. – методист відділу освіти, Баранов Ю.М. – директор Бершадського будинку дитячої творчості,  Погребняк С.В. -  методист Бершадського районного будинку культури, Жучишина І.В. – методист Бершадського районного будинку культури.

Поціновувачів художнього слова зустріло журі у складі: Когут О.М. – методист РМК, Панченко З.П. – директор Бершадської станції юних натуралістів,  Корженкова Г.О. – учитель української мови та літератури Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №3, Вишинська О.П. – учитель зарубіжної літератури Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Цимбалюк М.М. – самобутня поетеса, член освітянського     об′єднання «СВІТоч».

Усі виступи юних талантів в обох номінаціях були відповідні головній ідеї цьогорічного конкурсу в рамках Року Державності  – «Моя Україна – єдина держава!»

Лунав дитячий спів –  то веселий, то журливий,  звучали поетичні та прозові рядки відомих та не зовсім відомих письменників та поетів…   Напружено працювало журі…

Результатом творчої співпраці було створення  яскравої команди, що буде представляти район на обласному етапі. Тож, серед вокалістів це:

-      Іванченко Сергій, учень 8 класу Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

-      Коваль Раїса, учениця  9 класу Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №3

-      Хмарук Вікторія,  учениця  10 класу Війтівської ЗОШ І-ІІІ ст.

-      Стьопін Владислав учень 10 класу Шляхівської  ЗОШ І-ІІІ ст.

Команда читців:

  • Чабан Владислава, учениця  3 класу Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №3
  • Магдаль Ангеліна,  учениця  9 класу Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
  • Попсуй Ірина, Зуб Анастасія, Бондарчук Віталій, учні 9-10 класів Війтівської ЗОШ І-ІІІ
  • Коновал Микола,  учень 10 класу Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст. №3
    Бажаємо нашим юним талантам достойних суперників, справедливого журі та успіху!

 

Оксана Когут, методист РМК

08.02.2017 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 «84» 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166
Всього новин: 992