Районний етап конкурсу «Творча скарбничка – 2017»

На виконання річного плану роботи Комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти», постанови Кабінету Міністрів України   від 20 квітня 2011 р. № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», постанови  Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», Базового компоненту дошкільної освіти, наказу Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації №166 від 23.03.2017р., впровадження в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів району перспективного педагогічного досвіду, якісних навчально-методичних посібників, виявлення й підтримки творчих здобутків учителів, підвищення їхньої професійної компетентності, популяризації педагогічних надбань проводиться з 24.04 по 12.08.2017 р. районний етап конкурсу «Творча скарбничка – 2017» у номінаціях:  «Дошкільна освіта. Компетентнісний підхід у формуванні елементарних математичних уявлень», «Початкова освіта. Сюжетні задачі: компетентнісний зміст», «Середня освіта. Формування предметних компетентностей учнів в процесі навчання математики».

Запрошуємо до участі педагогів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів.

Успіхів!

Галина Савчук , методист РМК

 

03.04.2017 | Aдмін | Читати далі

Зональні змагання «Шкіряний м'яч»

Відповідно до обласного Положення «Шкіряний м'яч»,  команда Бершадського району взяла участь у зональних змаганнях з футболу. В ході футбольних зустрічей команда Бершадського району перемогла суперників з смт. Піщанка з рахунком 2:0 та смт. Чечельник  з рахунком 5:1.

В результаті команда Бершадського району, тренер Срутинський М.Ю, братиме  участь у фінальних змаганнях з футболу, які відбудуться 7 квітня 2017 року у смт. Погребищі.

03.04.2017 | Aдмін | Читати далі

Пам'ятні дати: Всесвітній День розповсюдження знань про аутизм

Попереджений, - в більшості випадків означає - озброєний. Взявши інформацію на озброєння ми здатні протистояти безлічі негативних явищ. Здатність перебудувати себе з урахуванням нових факторів завжди допомагало людям виходити навіть з найскладніших ситуацій.

Звичайно ж ситуації бувають різні, але вони далеко не завжди залишаються безвихідними. Це підкреслює одна з резолюцій Генеральною Асамблеєю ООН, прийнята 18-го грудня 2007-го року № A/RES/62/139. Всесвітній день розповсюдження інформації про проблему аутизму, встановлений в даній резолюції і відзначаючийся тепер щорічно 2-го квітня, заснований саме з цією метою. Аутизм - це не вирок, це всього лише діагноз, своєчасне визначення якого в більшості випадків допомагає вчасно розпочати процеси реабілітації і адаптації.

Сучасне значення поняття «аутизм» в якості назви хвороби з’явилося не так давно. У минулому сторіччі, в 1938-му році австрійський педіатр і психіатр Ганс Аспергер на одній зі своїх лекцій з дитячої психології став використовувати термін, введений швейцарським психіатром Ейгеном Блейлером для визначення досліджуваної їм симптоматики, названої Аспергером як «аутістічні психопати». Саме Блейлеру належить сучасне поняття термінології аутизму.

Аутизм є розлад, який виникає внаслідок порушення розвитку дозрівання синоптичних зв’язків в головному мозку зростаючого організму дитини. Цей розлад характеризується вираженим і всебічним дефіцитом спілкування і соціальної взаємодії, досить обмеженими інтересами, а також часто повторюваними діями. Гостроту цих ознак можна визначити вже у віці до трьох років. Захворювання має генетичний характер і його основні причини поки не відомі науці, однак своєчасна реабілітація дитини з ранніх років його життя дозволяє у багатьох випадках домогтися впевнених результатів у соціальній адаптації, що сприяє більш повноцінному життю.

Історії відомо не мало яскравих особистостей, у яких спостерігалися деякі симптоми цієї не простої хвороби. Приміром, Вінсент Ван Гог і Леонардо да Вінчі, Гаррі Труман і Авраам Лінкольн, Вуді Аллен і Боб Ділан, і багато інших.

 

02.04.2017 | Aдмін | Читати далі

Визначні дати: Міжнародний день дитячої книги

Славетний казкар Ганс Крістіан Андерсен народився 1805 року в Данії, у маленькому місті Однесе, на острові Фюн. Бідна малесенька комірка, заставлена верстатами та різним інструментом шевця-батька. Під вікном горища, на ринві, ящик з землею, - там ростуть цибуля та петрушка, - оце й увесь город матері. Біля хатинки один кущик агрусу – садок для хлопчика Ганса, що дивиться то гостро спостережливими, жвавими, то задумливими, мрійними очима на навколишній світ.

Він ріс мрійливим ласкавим хлопцем. Йому здавалося – всі його люблять. Та поки що так і було. Ганс часто бігав до стареньких бабусь, які доживали свій вік у притулку для бідних – “богадільні”, і вони розповідали йому безліч народних казок та різних історій, а потім він і сам починав їх розповідати те самісіньке, тільки додаючи багато свого.

Твори Андерсена, особливо його прекрасні казки, перекладались різними мовами, про нього заговорили і в Франції, і в Англії, і в Німеччині, а в Данії ще довгий час не визнавали уже відомого казкаря і продовжували його “повчати”.

Популярність Андерсена росла з кожним роком в усіх шарах народу. Особливо любили свого казкаря діти. Часто, побачивши його високу, худу, незграбну постать, діти підбігали і віталися з ним. Якось одна жінка зробила зауваження своєму синові: “Як ти насмілився заговорити з чужою людиною?” А хлопчик відповів: “Та це ж не чужий, це Андерсен, його всі хлоп’ята знають”.

Дитячі книги - це не тільки література, коли всім смішно, кумедно або забавно, і не коли все просто і наочно, яскраво і привертає увагу, а коли за допомогою художніх образів, зрозумілих дітям, розповідається про життя, тобто в правильній дитячій літературі перед нами, перш за все, постає яскрава картина світу в різних життєвих ситуаціях.

Починаючи з 1967 року з ініціативи і за рішенням Міжнародної ради з дитячої книги (IBBУ) 2 квітня, в день народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена, весь світ відзначає Міжнародний день дитячої книги, підкреслюючи тим самим важливу роль дитячої книги у формуванні духовного і інтелектуального обличчя нових поколінь Землі.

Традиційно ця секція запрошує популярного письменника написати Посланння дітям всього світу і відомого художника для створення до Міжнародного дня дитячої книги свого оригінального плакату.

Ганс Християн Андерсен був неперевершеним казкарем, проте Андерсен не писав тільки для дітей. Він хотів, щоб його казки читали і дорослі. Ганс Християн  злився, коли йогоназивали дитячим казкарем і говорив, що пише казки як для дітей, так і для дорослих. З цієї ж причини він наказав, щоб на його пам’ятнику, де спочатку казкаря повинні були оточувати діти, не було жодної дитини.  Письменник-казкар говорив, що життя його схоже на казку. Але хіба це дивно, що його, доброго і сердечного, любили люди, що він досяг пошани і слави, і ця пошана і слава живуть і житимуть ще довгі-довгі роки!

 

 

02.04.2017 | Aдмін | Читати далі

Статут - регламентація діяльності навчального закладу

28 березня на базі методичного кабінету засідала творча група  працівників освіти з метою вироблення рекомендацій до написання статутів загальноосвітніх закладів району. Статут –  це написаний звід правил, що визначають устрій і діяльність будь-яких організацій.  У всьому світі з давніх часів навчальні заклади установлюють свої Статути, що регламентують роботу цих установ. Статут школи чітко розписує вимоги до навчального плану, права та обов'язки учнів, вчителів, керівників школи, прописуються особливості, що притаманні даному навчальному закладу у межах чинного законодавства.

Беручи до уваги реорганізацію відділу освіти у відділ освіти, фізичної культури і спорту, відповідно до Закону України «Про освіту», "Про загальну середню освіту", інші нормативно-правові акти, опираючись на Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затверджене Постановою КМУ   від 27 серпня 2010 р. N 778, враховуючи  досвід роботи та управлінської діяльності, члени творчої групи  серед яких директори шкіл, працівники методичного кабінету та відділу освіти  виробили примірний Статут навчального закладу.  Цей зразок буде представлено  для обговорення та подальшого використання в роботі на нараді  заступників директорів  шкіл з навчально-виховної роботи.

 

 

 

29.03.2017 | Aдмін | Читати далі

А у нас, у дитсадку!..

Днями у дошкільному навчальному закладі «Сонечко» м.Бершаді відбувся районний семінар завідуючих та методистів на тему «Економічне виховання дітей дошкільного віку».

У рамках зустрічі було показано комплекси ранкових гімнастик із використанням сучасних здоров’язберігаючих технологій та атрибутів ( інструктор з фізичного виховання Олексієнко Г.П.):

-   на гімнастичних лавах «Подорож по морю»;

-   виконання вправ з елементами «Кунг-фу»;

-   ритмічна гімнастика зі стрічками «Сонячні промінчики»;

-   комплекс вправ ранкової гімнастики за методикою Єфіменка.

Завідуючі та методисти переглянули та проаналізували заняття у всіх вікових групах, зокрема « Подорож до магазину іграшок» (вих. Мочульська Н.О.),

-   «Паперова казка» (вих. Кундзич Н.В.),

-   «В гості до фермера» ( вих.Прищепа Л.М.),

-   «Юні бізнесмени» (вих. Руденька Н.П.),

-   «Цікаві перетворення» (вих. Шаповал Л.І.).

Розвагу економічного змісту «Веселий ярмарок» підготувала вихователь Шаповал Т.М. з дітьми старшої групи «Колосок».

Шляхом ігрових ситуацій, дослідів, пошуків діти дізнавалися як раціонально розподілити сімейний бюджет, які витрати є необхідними, як зекономити кошти, які є види грошей, як купувати і продавати, де зберігати кошти, як планувати витрати, ввели в словниковий запас нові терміни та словосполучення. А головне, на заняттях формувалася здатність до економічного мислення, розвиток здорових матеріальних потреб, умінь розпоряджатися грошима, виховувалися почуття і риси ефективного господаря.

Під час теоретичної частини завідуючі мали змогу обговорити дану проблему та поділилися досвідом реалізації економічного напряму виховання в своїх закладах.

Про використання даного напрямку в роботі з дошкільниками методист закладу Головченко Т.В. розповіла: «Оскільки економічне виховання - це не тільки ознайомлення дітей з грошима та економічними термінами, це, насамперед, виховання бережного ставлення до праці, результатів людської праці, речей, іграшок та інше. Так, у кожній групі встановлено ящики для збору дітьми та вихователями використаного паперу та полімерів. За зароблені кошти можемо придбати дітям нові іграшки, книги чи розмальовки. Минулого року після ремонтних робіт зібрали використані коробки, ящики з під-продуктів, та інший використаний папір, здали та придбали на 600 грн. на харчоблок клейонку, рушники та інше дрібне начиння».

Однією з програм, що сприяє набуттю дітьми навичок соціальної інтеграції у суспільстві, вихованню в них готовності до свідомої участі в товарно-грошових відносинах, є міжнародна програма соціально-фінансової грамотності дітей віком від 3 до 6 років «Афлатот». У 2012 р. проект «Формування соціально-фінансових навичок у дитячому середовищі Вінницької обласної молодіжної громадської організації «Школа рівних можливостей» став переможцем конкурсу соціально-культурних проектів Вінницької міської ради. Так, завдяки вінницьким педагогам Україна стала 92-ю зі 112 країн світу, а Вінниця – єдиним містом, де впроваджується ця програма. Із 2012 р. UNICEF  рекомендує включити ї як обов’язкову до системи освіти країн світу.

Наталія Свистун, методист РМК  з дошкільної освіти

29.03.2017 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 «74» 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166
Всього новин: 992