"Інтелект України" - ми на марші!

НПП "Інтелект України" – це комплексна програма, яка закладає якісний фундамент для оволодіння різними науками різних напрямків.

Сьогодні до школи приходять діти, які живуть в інформаційному суспільстві, у цифровому середовищі. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще необхідно навчитися користуватися ними. Саме в такому напрямку працює НПП "Інтелект України".

Основні відмінності дидактичної моделі навчання у проекті від традиційної моделі навчання:

-        Системна пропедевтика шкільної неуспішності в основній та старшій школі.

-        Уведення до інваріативної частини навчального плану навчального предмету "Навчаємося разом" (2 години на тиждень)

-        Алгоритмізація процесу фомування знань, умінь і навичок.

-        Розвиток пізнавальних процесів логічного мислення та творчих здібностей учнів.

-        Ціннісне насичення кожного уроку.

Надзвичайно важливим є збереження в учнів позитивного ставлення до школи, стійкої мотивації до учіння. Зважаючи на це, предмети включають такі завдання, які активізують пізнавальну діяльність, ініціативу особистості, сприяють раціональному використанню часу й навчальних засобів, дають змогу не губитися в новій пізнавальній і життєвій ситуаціях. На уроках це відбувається через незвичну добірку видів завдань: виконання пісень під карооке, читання наукових текстів способом стеження за диктором презентації, роботу з уривками відеоматеріалів та пошук переглянутого в тексті.

"Не кажи "не вмію!" Кажи "навчуся!"" – лейтмотив системи навчання науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Навчити дитину вчитися, працювати в команді, і, зрештою, бути щасливою – ось що дає навчання у проектних класах.

 Тетяна Гордун, вчитель 1-А класу за НПП "Інтелект України" БСШ №3

22.11.2017 | Aдмін | Читати далі

Вісті зі шкіл. Вечір творчості Наталки Поклад в Бершадській школі №3

Багата наша Бершадська земля людьми, які своїм мистецьким словом доносять до читача всю красу, велич рідного краю, оспівують людину праці, розповідають про минуле, сучасність, мріють про майбуття.

Нікого не залишають байдужими поезія і проза Василя Думанського, людини, яка є прикладом мужності, сили духу та, водночас, радісного світосприйняття.

Розповіді про історію рідного краю, про свою родину Анатолія Івановича Мельника зацікавили читачів різного віку. Гуморески на "злобу" дня Анатолія Гарника знають, мабуть, всі жителі району. А яким прекрасним поетичним словом зачаровують Катерина Андроник, Наталка Поклад!..

Саме красу рідного слова, відкритість і щирість, простоту української душі, загальнолюдські цінності, що звучать в поезії Наталії Іванівни Поклад, представили учні школи на літературно – мистецькому заході, який організувала і провела Тетяна Анатоліївна Мараховська.

Факти біографії перепліталися з прослуховуванням поезії нашої поетеси – землячки, відео з родинного фотоальбому доповнювали українські пісні, запальні танці учнів. В заході взяли участь школярі як молодших класів, так і старшокласники.

Уславили творчість Наталки Поклад танцем "Гопак" у виконанні учнів 4 – Б класу та сучасною танцювальною композицією "У бібліотеці", яку виконали одинадцятикласники.

З щирим, проникливим словом – закликом звернулась до дітей Наталія Іванівна: "Не цурайтесь рідної мови, рідного слова. Будьте справжніми українцями". Завершився виступ флешмобом "Мій рідний край – найкращий!".

Нікого не залишив байдужим цей захід. Краса рідного слова поетеси, обрамлена піснями та танцями, запам'ятається на довго і вчителям, і учням.

Дякуємо шкільному бібліотекарю, Мараховській Тетяні Анатоліївну, музичному керівнику, Омельченко Катерині Володимирівні, та учням,  які підготували свято. 

                              Валентина Попук, вчитель зарубіжної літератури Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3

22.11.2017 | Aдмін | Читати далі

День Гідності, День Свободи! Історія, що твориться на наших очах

Україна, 2014-й: «Україна - це територія гідності і свободи. Такими нас зробила не одна, а дві революції - наш Майдан 2004-го року, який був Святом Свободи, і Революція 2013-го року, Революція Гідності. Це був дуже важкий іспит для України, коли українці продемонстрували свою європейськість, гідність, своє прагнення до свободи», - зазначив глава держави, Петро Порошенко.

Раніше Указом від 19 листопада 2005 року № 1619/2005, Президент України Віктор Ющенко встановив свято - День Свободи. Було запропоновано святкувати це свято щорічно, 22 листопада, з метою затвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, виховання почуттів національної гідності.

День Свободи в Україні був затверджений Президентом України Віктором Ющенко, враховуючи історичне значення революційних настроїв.

22 листопада 2004 дата початку «помаранчевої» революції в Україні, компанії загальнонаціональних протестів, мітингів, пікетів, страйків і інших акцій громадянської непокори проти свавілля влади. Події були організовані та проведені прихильниками Віктора Ющенка, основного кандидата від опозиції на президентських виборах у листопаді - грудні 2004 року.

Акція почалася після оголошення Центральною виборчою комісією результатів другого туру президентських виборів (у результаті першого визначилися два кандидати - Віктор Ющенко і Віктор Янукович), згідно з якими переміг В.Ф.Янукович. Після рішення Верховного суду було проведено повторне голосування другого туру, в результаті якого президентом України став Віктор Ющенко.

На жаль, влада, встановлена в Україні на той момент, не змогла реалізувати більшості очікувань, покладених на неї українським суспільством.

Згодом, наступним Президентом України став Віктор Янукович. День Свободи в Україні був скасований і об’єднаний з Днем Соборності України Указом від 30 грудня 2011 №1209 / 2011 "Про відзначення в Україні деяких пам’ятних дат і професійних свят" і відзначався з 2012 року - 22 січня.

Після подій 2013-го - 2014-го року, революції Гідності і трагедії початку неоголошеної війни Росії проти України, окупації «братнім російським народом» Кримського півострова і декількох обласних центрів на сході України, відповідно до Указу Президента України Петра Порошенка № 872/2014 від 13-го листопада 2014-го року, з метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, збереження та донесення до сучасного і майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події в Україні початку XXI століття, а також віддаючи належне шанування патріотизму і мужності громадян, які восени 2004-го року і в листопаді 2013 - лютому 2014 стали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів Української держави та її європейського вибору, святковий День отримав нове дихання. «Встановити в Україні День Гідності та Свободи, який відзначати щорічно 21 листопада» - йдеться в Указі № 872/2014.

Єдність і свобода робить нас гідними нащадками наших батьків! Будемо з шаною зберігати і захищати цей безцінний скарб! Хай береже нас усіх Господь і слава Йому за цю прекрасну країну - Україну!

22.11.2017 | Aдмін | Читати далі

Компетентнісний підхід – сучасний вимір початкової освіти

Реформування системи освіти в Україні набуло глобального характеру. Ми є свідками і учасниками процесу реформування освіти – розроблення нових Державних стандартів початкової освіти, оновлення програм за вже розробленими стандартами, прийняття Закону «Про освіту». Новий етап у розвитку початкової освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу та організації навчального процесу.

17.11.2017р. на базі Сумівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся практико-теоретичний семінар учителів початкових класів на тему: «Модернізація початкової освіти: від школи знань до школи компетентностей. Здоров΄язбережувальна компетентність початкової ланки освіти».

Члени екологічної агітбригади школи провели екскурсію по школі та в центрі екологічної освіти та інформації презентували роботу колективу з компетентності «Екологічна грамотність і здорове життя».

Практичне застосування здоров΄язбережувальної компетентності у  початкових класах було показано на уроках: Тарковською В. В. у 2 класі:  «Фізичні вправи і здоров’я. Ранкова гімнастика». Урок – тренінг; Мазуренко Г. С. у 3 класі:«Інтегрований урок з фізичної культури з міжпредметним зв’язком з математикою, читанням, музикою»; Шевчук Л. В. у 4 класі: «Організаційні вправи. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем (ловіння і передача м’яча двома руками від грудей на місці і в русі, ловіння і передача м’яча однією рукою від плеча).

У теоретичній частині роботи семінару було проведено навчальний тренінг з теми: «Роль наставництва в становленні професійної компетентності педагога», який провела вчитель вищої категорії, старший учитель Війтівської ЗОШ І-ІІІ ст. Кушнір С.В.

При обговоренні учителі  опрацювали основні зміни, які внесено в Закон про загальну середню освіту.

Робота районного семінару пройшла плідно та змістовно.

 Галина Савчук, методист РМК

20.11.2017 | Aдмін | Читати далі

Нехай добро повернеться сторицею!

Діти – наш найдорожчий скарб, наша надія, гордість і опора. Розвивати, підтримувати і заохочувати їх – святий  обов’язок сім’ї,  школи, влади і громадськості. Тільки тоді у нас буде гідна зміна – сильна і красива!

Це добре розуміють директор товариства «Устя» Марущак Павло Григорович та голова села Фіщук Володимир Васильович. Одним із свідчень цього стала реальна допомога школі.

Педагогічний, учнівський, батьківський колективи, адміністрація Устянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів висловлюють найщиріші слова подяки Павлу Григоровичу та Володимиру Васильовичу за допомогу у заміні вікон на енергозберігаючі, ремонт шкільних кабінетів, коридорів та зміцнення матеріально-технічної бази школи в цілому. Ваша підтримка – свідчення вашого небайдужого  ставлення до проблем освіти в рідному селі та розуміння важливості шкільного виховання.

Щиро бажаємо вам здоров’я, злагоди, взаєморозуміння, душевного спокою та достатку. Низький уклін вам за  натхненну і самовіддану працю, за вашу непохитну віру і підтримку молодого покоління!

Колектив Устянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

20.11.2017 | Aдмін | Читати далі

День в історії. 100-річчю Української революції присвячується. ІІІ Універсал

20 листопада 1917 року, намагаючись перешкодити анархії та розгортанню громадянської війни, Центральна Рада видала III Універсал, яким проголосила Українську Народну Республіку у складі федеративної Росії.

Центральна Рада була сформована 17 березня 1917 року в Києві з представників українських партій, наукових, громадських та інших організацій і була покликана консолідувати українські суспільно-політичні сили. Її керівником було обрано 51-літнього професора історії Михайла Грушевського, лідера Товариства українських поступовців; більшість в Центральній Раді належала українським соціал-демократам та есерам.

Виконуючи вимоги численних віч, мітингів та Другого Українського військового з'їзду, 23 червня 1917 року Центральна Рада ухвалила текст I Універсалу, в якому закликала до створення автономної української держави і скликання Українських установчих зборів. 16 липня, під тиском російського Тимчасового уряду, було прийнято II Універсал, яким реалізація автономної української держави відкладалась до Всеросійських установчих зборів.

7 листопада 1917 року в Петрограді перемогло більшовицьке повстання, що активізувало дії більшовиків в Україні, і 10 листопада ними був організований в Києві виступ 6 тисяч озброєних робітників заводу "Арсенал". Через три дні силами військ Центральної Ради повстання було придушене і влада в столиці фактично перейшла під контроль Центральної Ради.

Намагаючись протидіяти збройним виступам більшовиків, що прагнули встановити в Україні диктатуру своєї партії під виглядом диктатури пролетаріату, 20 листопада Центральна Рада своїм III-м Універсалом проголосила створення Української Народної Республіки і накреслила широку програму найближчих перетворень: скасування приватної власності на землю, скасування смертної кари, впровадження 8-годинного робочого дня, проголошення свободи совісті, слова, друку, зборів та профспілок і організацію національно-персональної автономії; водночас Центральна Рада заявила про український характер Холмщини, Підляшшя, Кубані, Криму й частини Бесарабії.

17 грудня 1917 року Троцький, Ленін та Сталін надіслали Центральній Раді офіційну телеграму, якою засвідчували, що російський більшовицький уряд визнає УНР і її безумовне право відділитись від Росії, але не визнає Центральну Раду за представницю "працюючих мас української республіки" і виставив до неї чотири принизливих ультимативних вимоги, не прийняття яких українським урядом було використано як привід до російської інтервенції в Україну - в кінці грудня більшовиками було окуповано Харків, Полтаву та Чернігів.

За матеріалами інтернет-ресурсу

20.11.2017 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 «44» 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174
Всього новин: 1044