Оновлені спортзали для майбутніх чемпіонів

Cпорт є ефективним засобом фізичного виховання. А фізичне виховання  – це  зміцнення здоров’я людини, продовження творчої активності та життя, а також   зростання і вдосконалення її всебічного і гармонійного розвитку.

Робота  з фізичного виховання у Бершадській ЗОШ І – ІІІ ступенів  №3 є  однією  із головних питань на порядку денному. У спортивних залах, починаючи з восьмої години ранку і до самого вечора  кипить спортивне життя. У   школі,   за рахунок шкільного компоненту, уже 25 років проводиться  третій урок фізкультури.  Кожного року у спортивних залах школи постійно  проходять  товариській зустрічі,  спортивні змагання, турніри,спортивні свята,  районні  спартакіади  школярів, зональні обласні змагання. Бершадська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3споруджена за типовим проектом та введена в дію у вересні 1992 року. Як відомо, час іде, тому виникла нагальна потреба  ремонту спортивних залів, до вирішення якої долучилися всі небайдужі люди. 15 січня відбулося справжнє свято для учнів  Бершадської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3. Після канікул вони отримали омріяний подарунок - капітально відремонтовані  просторі спортивні  зали.  « Багаторічна мрія школярів  здійснилась.  Оновлені  спортзали слугуватимуть  учням. Це інвестиція в майбутнє, в розвиток наших дітей, їх здоров’я, як духовне, моральне, так і фізичне. Оскільки ми дбаємо за їх майбутнє, щоб вони виросли справжніми патріотами нашої держави», - зазначила директор школи Тетяна Дмитрівна Гончарук.

Від імені  усіх батьків, учнів, трудового колективу школи висловлюємо велику вдячність  народному  депутату   України Миколі   Івановичу Кучеру,  голові Бершадської районної державної адміністрації  Івану   Васильовичу Стефанцову  , начальнику   відділу освіти фізичної культури та спорту  Бершадської райдержадміністрації  Оксані Михайлівні Тартачній   за  капітальний ремонт шкільних  спортивних залів.

Особлива подяка директору ТОВ «Комфортбуд» Віталію Васильовичу Андрейцеву  та бригаді працівників  за оперативний і  якісний капітальний ремонт, поновлення електроосвітлення,  заміну світильників, шпаклівку та фарбування.

Щиро дякуємо  Василю   Яковичу  Гондаруку за виділення коштів на фарбу та  придбання прожекторів;  приватному підприємцю Віктору Петровичу Маланчуку   за  кошти для покриття спортивних залів, зокрема волейбольних та баскетбольних майданчиків; директору ПРАТ Бершадського птахокомбінату Івану Івановичу Андрушку за вагомий подарунок школі – подарований  комплект баскетбольних щитів , небайдужим батькам наших учнів: Сергію Станіславовичу Царюку,  Руслану Анатолійовичу Трохименку,  Сергію Володимировичу Солов’ю,  які  виділили кошти для обслуговування спортзалів  та придбання  спортивного інвентарю.

Ваші справи уже оцінено сповна в радісних посмішках учнів та гарних відгуках.  У шкільних спортзалах панує   особлива  атмосфера, а в очах дітей - бажання займатися спортом.

Учнівський та педагогічний колективи  Бершадської школи №3

05.02.2018 | Aдмін | Читати далі

Інформація до відома

Шановні колеги!

Видавництво «Алатон» отримало від МОН України дозвіл на друк за державні кошти підручника для 5-го класу з предмета «Основи здоров‘я» (авт. Бех І.Д., Воронцова Т.В та інші).

Цей підручник відповідає оновленій навчальній програмі для 5-го класу і повною мірою реалізує компетентнісний підхід для освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура». Підручник містить теми курсу «Вчимося жити разом», який має статистично доведену ефективність впливу. Всі додаткові матеріали до цього підручника (посібник для вчителя, розробки уроків, тести для оцінювання, інтерактивні вправи, комп’ютерні презентації, відеоматеріали) можна безкоштовно завантажити на порталі www.autta.org.ua.

Враховуючи необхідність достатнього часу для інформованого та зваженого вибору, додаємо узагальнені характеристики підручника і його електронний макет для вільного використання у навчально-виховному процесі.

Прохання ознайомитися з  макетом підручника особисто і поширити цю інформацію серед вчителів закладів загальної середньої освіти ваших районів і об’єднаних територіальних громад.

Валентина Куцак, методист РМК

05.02.2018 | Aдмін | Читати далі

Змагання з футзалу

1 лютого 2017 року в м. Вінниця за підтримки Головного управління Національної поліції у Вінницькій області відбулись обласні змагання з футзалу серед  дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей,вимушених переселенців із зони проведення АТО і дітей, батьки яких загинули під час проведення АТО. У змаганнях приймали участь юнаки віком 13-15 років. Наша команда вдало виступила на даних змаганнях у підсумку посівши 5 місце, показавши при цьому змістовний і видовищний футбол.

По закінченні змагань дітям було запропоновано виступи  використання службових собак поліції під час здійснення завдань ,спрямованих на протидію злочинності. Батальйоном особливого призначення «Вінниця»  учасникам було показано зразки зброї, яка використовується в зоні АТО.

 

Сергій Сировець, головний спеціаліст відділу

05.02.2018 | Aдмін | Читати далі

Моніторинг з української мови

Питання результатів зовнішнього незалежного оцінювання традиційно виноситься на обговорення колегій Бершадської райдержадміністрації, відділу освіти, фізичної культури та спорту. Приймаються рішення щодо покращення результативності тестування на рівні області та району.

30 січня відповідно до наказу Департаменту освіти і науки від 06.09.2017 № 463 «Про здійснення заходів щодо покращення результатів зовнішнього незалежного оцінювання у Вінницькій області»  та з метою вивчення рівня підготовки учнів до ЗНО-2018, підвищення  якості  навчальних досягнень учнів району комісією відділу освіти, фізичної культури та спорту Бершадської РДА здійснено моніторинг з української мови.

Було охоплено 17 закладів освіти (школи І-ІІІ ступенів), понад 500  учнів 10-11 класів.

Результати  моніторингу будуть розглядатись на нарадах директорів, заступників директорів, засіданнях методичних об’єднань  учителів-словесників. 

 

05.02.2018 | Aдмін | Читати далі

Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міністерство освіти

Національна Рада реформ підтримала концепцію «Нової української школи» та   закон  «Про освіту».

Це  - стратегія реформування середньої освіти до 2029 року.

 

Мета Концепції «Нової української школи»:

  • розвиток дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб,
  • формування загальнолюдських цінностей,
  • підтримка життєвого оптимізму,
  • розвиток самостійності,
  • плекання творчості й допитливості.

Навчання починатиметься, як правило з 6 років. Діти з особливими потребами зможуть вступати до школи у віці фізичної готовності. Тривалість перебування в початковій школі таких дітей можна буде подовжити з доповненням корекційно-розвивального складника. Навчання буде організовано за єдиним стандартом без запровадження предметів із поглибленим рівнем (не буде відбору).

ДИТИНА — ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ

Нова школа буде співпрацювати з позашкільними закладами освіти, враховувати індивідуальні здібності дитини.

В інтерв’ю   міністерка освіти та науки України Лілія Гриневич розповіла:

«Ми хочемо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, які дуже швидко застарівають, до школи компетентностей(поінформованість, обізнаність. Сompetentia — у перекладі з латинської означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід, — ред.)».

БАТЬКИ – ПАРТНЕРИ

Вчителі допомагатимуть батькам здобувати спеціальні знання про розвиток дитини.

За основу концепції беруть педагогіку партнерства: співпраця між учителем, учнем і батьками, які мають стати рівноправними учасниками освітнього процесу.

Учитель зможе готувати власні авторські навчальні програми, обирати підручники, методи, стратегії, засоби навчання. Серед методів навчання застосовуватимуть: ігри, соціальні, дослідницькі проекти, експерименти, групові завдання.

Концепція «Нової української школи» передбачає рівноправну співпраця між учителем, учнем і батьками

УМОТИВОВАНИЙ ВЧИТЕЛЬ

Учителям дадуть можливість вибору інституцій для підвищення кваліфікації.

«В концепції нової української школи має бути і новий вчитель. Тепер вони матимуть можливість піти в іншу організацію, яка пропонує тренінг про інклюзивну освіту, чи сучасні методики викладання, а не тільки в інститут післядипломної освіти», — каже Лілія Гриневич.

Міністерка зауважила, що до 2018 — 2019 навчального року треба перепідготувати 25 тис. вчителів по всій Україні.

У свою чергу експертка аналітичного центру Cedos Ірина Когут пояснює:

«Закон «Про освіту» у другому читанні гарантує вчителям вибір курсів підвищення кваліфікації. Проте зараз в Україні відсутні такі установи, де можна таку послугу отримати. І не зрозуміло, яким чином буде фінансуватися цей процес, хто буде акредитувати подібні курси чи заклади».

На думку експертки, питання навіть не в тому, як перепідготувати вчителів, а чи готові вони до принципів партнерства у педагогіці, до співпраці із батьками, громадою та учнями.

«Ми маємо дуже тривалий в часі негативний відбір в професію: через низькі зарплати та низькій соціальний статус, непрестижність професії, неякісну педагогічну освіту. Одна з сутнісних проблем українських педагогів — їхня вузька спрямованість. Вчителю української мови та літератури важко перекваліфікуватися у вчителя навіть зарубіжної літератури. Сучасні підходи до освіти передбачають міжпредметні зв'язки», — зазначає Ірина Когут.

НАВЧАННЯ ЗБІЛЬШИТЬСЯ ДО 12 РОКІВ

Шкільна освіта має 3 рівні: початкові класи — з 1 по 4, базова середня школа — 5-9 клас та профільна середня школа, яка передбачає навчання в ліцеї або закладах професійної освіти — 10-12 клас.

Такий термін навчання пояснюється тим, що в усіх європейських країнах мінімальна тривалість здобуття повної загальної середньої освіти становить від 12 до 14 років. Саме за цей час дитина зможе засвоїти усі необхідні знання та визначитися щодо майбутньої професії.

Нова школа має стати «школою компетентностей», яка буде враховувати індивідуальні здібності кожної дитини

АВТОНОМІЯ ШКОЛИ

Школи зможуть самостійно формувати освітні програми, складати навчальні плани і програми з навчальних предметів. Керівника школи обиратимуть на конкурсних засадах терміном до шести років. Він зможе обіймати посаду не більше як два терміни поспіль.

СПРАВЕДЛИВЕ ФІНАНСУВАННЯ

Проект Закону «Про освіту» запроваджує рівноправність доступу до бюджетного фінансування закладів освіти усіх форм власності. Законопроектом передбачено повну прозорість фінансування закладів освіти. Зокрема школи будуть зобов’язані оприлюднювати всі кошти, які надходять з бюджету та з інших джерел.

«ГРОШІ ХОДЯТЬ ЗА ДИТИНОЮ»

Цей принцип фінансування створено для підтримки дітей з особливими потребами, які можуть здобувати освіту разом з іншими дітьми у пристосованих для цього школах.

Наразі Міносвіти та Міністерство соціальної політики планують вирахувати про яку суму на дитину йдеться, враховуючи її потреби та про створення інклюзивних класів, аби дитина не жила в інтернатному закладі і лишалася у сім'ї

«ТАК» — ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ

Для учнів з особливими потребами створять умови для навчання спільно з однолітками. Для таких дітей буде запроваджено індивідуальні програми розвитку, включаючи корекційно-реабілітаційні заходи, психолого-педагогічний супровід.

Як повідомила громадському міністерка освіти Лілія Гриневич, вперше цього року запроваджена субвенція на інклюзивну освіту, і уже всі області отримали кошти на дітей, які навчають в цих класах.

«У нас збільшилася за минулий рік кількість учнів в інклюзивних класах на 50%. Ще багато роботи, аби подолати навіть архітектурні бар'єри, бо є приклади, коли діти на візках не можуть потрапити до будівлі», — каже Лілія Гриневич.

НОВА ШКОЛА — МЕНШЕ ІНТЕРНАТІВ

Взаємозв’язок між поступовим ліквідуванням інтернатів та концепцією нової школи пояснив Уповноважений президента з прав дитини Микола Кулеба:

«Зараз система нараховує 751 інтернатних закладів, де навчаються і виховуються 106 тисяч дітей. З 7 мільярдів гривень, які виділялися у 2016 році на цю систему тільки один мільярд йшов безпосередньо на дитину, а це 27 гривень на добу, з яких 1 гривня на лікування, 3 гривні на одяг і 24 – на харчування. Необхідно створювати інклюзивні класи, аби дитина не жила в інтернатному закладі і лишалася у сім'ї. За цією стратегією ми маємо завдання кожного року збільшувати кількість дітей в інклюзії як мінімум на 30%».

Попереду багато роботи. Але це крок вперед, який вселяє оптимізм.

Галина Савчук, методист РМК

05.02.2018 | Aдмін | Читати далі

Семінар педагогів-організаторів

31 січня 2018 року  на базі Голдашівської  загальноосвітньої  школи  І-ІІ ступенів відбувся районний семінар  педагогів-організаторів на тему:

«Виховання патріотизму  та національної свідомості учнів шляхом використання елементів інноваційних технологій», метою якого було патріотичне виховання підростаючого покоління, формування національної свідомості та любові до родини, рідної землі, народу, держави. Навчальний заклад має стати для кожної дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову державу.  

Хочеться відмітити, що семінар пройшов на високому методичному рівні. Тепла зустріч дирекцією навчального закладу учасників семінару та презентація школи , проведена педагогом –організатором школи Федоровою А.В. налаштувала всіх гостей школи на творчу співпрацю.

Учасники семінару ознайомилися з презентацією національно – патріотичного виховання в школі, мали змогу насолодитися виховним дійством «Хай в серці кожної дитини живе любов до України», бути присутніми на засіданні учнівської ради з питання «Роль учнівського врядування в організації самообслуговування в школі» та святі-подорожі «Посвята в Барвінчата»,  підготовленими педагогом-організатором Федоровою А.В.

Кожен захід продуманий, оригінальний, змістовний. Творчо працюючі учасники районного семінару педагогів-організаторів взяли для своєї подальшої роботи з дітьми  багато цікавих ідей та корисних порад.

По закінченню семінару методист РМК Куцак В.В., познайомила учасників семінару з підсумками районного етапу конкурсу солістів-вокалістів та читців «Зіркова мрія-2018», умовами проведення конкурсу учнівської та вчительської творчості «Проліски надії-2018», звернула увагу на питання національно-патріотичного виховання, профілактики злочинності, правопорушень, вживання неповнолітніми алкогольних напоїв.

Кожен з присутніх висловив слова вдячності адміністрації школи, педагогічним працівникам, учням за гарно організований та проведений семінар.

Валентина Куцак, методист РМК

 

05.02.2018 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 «21» 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166
Всього новин: 992