Семінар учителів історії

Сьогодні історична освіта спрямована на те, щоб навчити учнів розуміти історичний процес у ролі дослідника людських відносин, що розгорталися в просторі і часі. Тому постає питання про вдосконалення вивчення історії та розробку нових підходів до цього. Пошуки засобів навчання в історичній освіті спонукають до нововведень у навчально-виховній системі, зумовлюють створення і застосування педагогічних технологій, які забезпечують цілеспрямоване формування в учнів заданих якостей. А саме –  розвитку компетентностей  учнів та педагогів .   
Компетентність – це здатність застосовувати набуті знання, вміння, навички, способи діяльності і власний досвід у нестандартних ситуаціях з метою розв’язання певних життєво-важливих проблем. Компетентність є особистісним утворенням, яке проявляється в процесі активних самостійних дій людини. 
Нещодавно на базі Берізкобершадської ЗОШ І-ІІ ст. відбувся семінар учителів історії на тему «Розвивальна  діяльність на уроках історії. Формування в  учнів ключових та предметних компетентностей відповідно до вікових особливостей».  Під час  якого  педагогічним колективом школи було продемонстровано реалізацію завдань, що постають перед сучасною школою –  виховати особистість, здатну до життєтворчої діяльності. Така особистість зуміє правильно обрати свій шлях у житті зважаючи на власні можливості; буде ставити перед собою завдання самовдосконалення й саморозвитку, що стане запорукою успіху в різних сферах діяльності. 
 
14.04.2015 | Aдмін | Читати далі

Виховуємо патріотів

     Війна – страшна річ…Події, які відбуваються на Сході, несуть велике горе українському народу, але з іншого боку, вони підняли патріотизм українців на недосяжну висоту. Коли бачиш 3- річних дітей у вишиванках, прапори на балконах, автівках і будинках, жовто-блакитні стрічки на одязі учнів, то розумієш, наскільки важливе питання єдності та незалежності України.
    Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності – віддати життя, людина не може бути громадянином.
    У наш складний час одним із головних завдань Баланівської ЗОШ І-ІІІ ст. є формування національної свідомості учнів з осмисленою патріотичною позицією.
    Патріотичне виховання у школі – це формулювання патріотичних почуттів, любові, гордості за свою країну, вироблення високого ідеалу служіння народові…Бути патріотом сьогодні для усіх баланівчан - це більше, ніж бути українцем.
06.04.2015 | Aдмін | Читати далі

Лідер в тобі

       На базі районного методичного кабінету відбулося засідання районної організації учнівського врядування «Союз старшокласників «Юність» на тему «Лідер в тобі». У зібранні взяли участь діти-лідери з усіх загальноосвітніх навчальних закладів  району.       
       Учасники зібрання  з перших хвилин налаштувалися на плідну   роботу,  за допомогою вправи на привітання «Творча самопрезентація» та повторення девізу  районної  організації учнівського врядування «Союз  старшокласників  «Юність».
       Практична частина засідання розпочалася  із домашнього завдання, яке лідери отримали на минулому засіданні. Дуже приємно, що усі діти представили свої роботи (Есе «Я у мультикультурному  суспільстві» ) на високому рівні.
 
03.04.2015 | Aдмін | Читати далі

Семінар учителів біології та екології

       20 березня 2015 року на базі Серединської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. В.Думанського відбувся практичний семінар для учителів біології та екології на тему «Формування екологічних компетентностей на уроках біології через використання сучасних педагогічних технологій». 
       Учителів гостинно зустріла багата  на історію та досягення Серединська школа. Здалося,  що до семінару готувався   увесь колектив, адже учителям демонстрували  різноманітні виставки учнівської творчості, діючі музейні кімнати.
       Заступник директора з навчально-виховної роботи Пазилова С. З. охарактеризувала роботу учителя біології Данильченко Г.С. , акцентувавши увагу на творчих досягненнях та результатах ЗНО з біологї.  
        Працювати творчо, поглиблювати знання, не зупинятись на досягнутому, запалювати серця дітей жагою до знань - таке педагогічне кредо учителя біології Данильченко Галини Степанівни повністю підтвердили продемонстровані уроки. На уроці біології в 6 класі вчителі побачили різні форми роботи з термінами, інтелектуальні розминки, ситуативні задачі відповідно вікових особливостей дітей. Вдалим було використання мультимедійної презентації, гербарних експонатів, кімнатних рослин.
03.04.2015 | Aдмін | Читати далі

Вода - колиска життя!

       Дефіцит прісної води - одна з найважливіших проблемлюдства, яку воно намагається вирішити як на планетарному рівні, так і на рівні окремих країн. У багатьох країнах світу щороку 22 березня відзначається Всесвітній день води (World Day of Water) або Всесвітній день водних ресурсів. Цей день був встановлений у 1993 році рішенням Генеральної Асамблеї Організації Об'єднаних Націй. Всесвітній День води покликаний привернути увагу громадськості до стану водних об'єктів і проблем, пов'язаних з їх відновленням і охороною. Питання дефіциту водних ресурсів в Україні - одна з найгостріших екологічних проблем держави, а зниження якості питної вод

и сьогодні як ніколи турбує населення.
     Тому, 26  березня 2015 року  на базі Бершадської   ЗОШ  І-ІІІ ст. №1.  було проведено районний етап Всеукраїнського  конкурсу  агітколективів екологічного спрямування «Земля наш спільний дім»,  тематика «Збереження водних ресурсів України».  В конкурсі прийняли участь 10  команд загальноосвітніх шкіл району (Бершадська №1, №2, №3, Флоринська, Війтівська,  Пятківська, Джулинська, Серединська, Сумівська ЗОШ І-ІІІ ст. та   Малокиріївська ЗОШ І-ІІ ст.). 
 
01.04.2015 | Aдмін | Читати далі

Хмарні технології у роботі шкільних бібліотек

       26 березня  на базі  районного методичного кабінету  відбулася інструктивно-методична нарада шкільних бібліотекарів на тему «Хмарні освітні технології- інструмент створення інформаційного  середовища взаємодії учасників освітнього процесу».   
       Бібліотекар Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3  Мараховська Тетяна Анатоліївна   провела огляд можливостей деяких інтернет-ресурсів з хмарних технологій для подальшого їх використання у навчанні в середній школі. Адже сучасний учитель працює в умовах швидкого впровадження Інтернет-технологій і сервісів у системі освіти та розбудови єдиного інформаційного простору, тому використання хмарних технологій в освітньому процесі зумовлене появою не тільки нових технічних засобів, а й інноваційних форм  і методів навчання. Аби не відставати від вимог сьогодення, творчий учитель перебуває в постійному пошуку, бо хоче зацікавити учнів, ширше поглянути на зміст і методи навчання, створити позитивну мотивацію, увести до традиційних засобів і форм навчання ті, яких нині бракує учням (інтерактивні матеріали, електронний контент, спільну роботу в реальному часі он-лайн).Для цього й необхідні інтернет-ресурси, хмарні технології. 
31.03.2015 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 «188» 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214
Всього новин: 1279