Компетентнісний підхід у школі

       Новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог і підходів. З цією метою на  базі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів 14 березня 2014р. відбувся районний семінар директорів шкіл з теми «Компетентнісний підхід до розвитку особистості шляхом залучення до різних видів діяльності» за участю.начальника відділу освіти Дзюбенко Л.І., головних спеціалістів відділу освіти  Кустрича І.М. та Руденко Р.В., завідуючої методичним кабінетом Філімонової А.Г..
       З презентації шкільної родини, проведеної у формі екскурсії, учасники ознайомилися з історією школи, візитками класних колективів, оформленням шкільних коридорів та навчальних кабінетів.
Згідно плану роботи учасники семінару відвідали  уроки: математику у  2класі (вчитель Безвенюк Т.В.), німецьку  мову – 5 кл.( вчитель Панченко О.М ), географію – 8 кл.(вч. Тищенко Л.В.), математику-6 кл. (вчитель – Довганюк Л.В.), українську мову– 11кл.( вч. Склярук Т.В), інформатику – 11кл.(вч. Надворний О.В.),  де  змогли ознайомитися з ефективними прийомами організації роботи з учнями у контексті компетентнісного підходу, з методами розвитку пізнавальних здібностей учнів. Вчителі продемонстрували прийоми формування активного творчого мислення учнів засобами розвивального навчання, використання активних форм і методів роботи з розвитку інтелектуального творчого мислення обдарованих дітей, застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчальної діяльності школярів.
25.03.2014 | Aдмін | Читати далі

Семінар учителів світової літератури

       18 березня  2014 року на базі Флоринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  відбувся семінар-практикум учителів світової літератури на тему «Використання ІКТ на уроках світової літератури для кращого засвоєння і глибшого розуміння навчального матеріалу». На семінар були запрошені вчителі світової літератури загальноосвітніх навчальних закладів району.
        Головною метою семінару був взаємний та плідний розвиток особистості педагога та його учнів на основі рівності в спілкуванні і партнерстві. На семінарі було розглянуто ряд теоретичних та практичних питань.
       Учасники семінару мали можливість відвідати два уроки світової літератури та виховний захід. Котович Т.С. та Лавренюк Л. О. для колег провели  відкриті уроки з використанням ІКТ на тему: «О.Генрі-американський письменник, автор новел. Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів  у новелі О. Генрі «Останній листок» (учитель Котович Т.С., 7 клас), «Відображення національної етики та естетики в повісті «Тисяча журавлів» (учитель Лавренюк Л.О., 11 клас).  
       Також учасники  семінару мали можливість відвідати  позакласний  захід на тему «Україно, квіте любий, сонячная руто!..» 
25.03.2014 | Aдмін | Читати далі

В здоровому тілі – здоровий дух!

      14 березня 2014 року на базі Голдашівської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар учителів початкових класів на тему: «Формування здоров′язбережувальних компетентностей учнів молодшого шкільного віку».
      Дирекція школи, Волошина Т.В. та Заморська О.Д., щиро зустріли учасників семінару, коротко проінформували про досягнення учителів початкової ланки, а учні – презентували роботу педагогічного колективу.
       Відкриті уроки представили учителі: Кваша Т.П. та Яремчук Н.В., а учителі Метелкіна Т.В., Мельник М.Г. показали організоване проведення великої перерви з учнями початкових класів.
20.03.2014 | Aдмін | Читати далі

На палітрі мистецьких вражень

       25 лютого на базі Баланівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар учителів образотворчого мистецтва. Татусяк Л. В. запросила присутніх на урок в 7 класі на тему:  «Зображення на площині . Завершення роботи в кольорі. Будинок на лоні природи». Учителька зупинилась на основних прийомах і засобах,  які  сприяли активізації творчої діяльності учнів. Було створено емоційний комфорт на уроці, дано спеціальні пізнавальні завдання, які стимулювали творчі вияви застосування синтезу різних видів мистецтва, організації колективної роботи школярів.  Людмила Володимирівна  досягла на занятті поставленої мети: ознайомила учнів з мистецтвом архітектури; розвивала спостережливість, уяву, фантазію, вміння визначати особливості конструкції архітектурних будівель; учила   зображувати складові частини споруд (цоколь, стіни, дах, двері, куполи (бані) соборів, елементи оздоблення), правильно працювати з кольоровою гамою. Своє враження семикласники замальовували за допомогою інноваційного творчого прийому «Палітра вражень».

04.03.2014 | Aдмін | Читати далі

Великий Кобзар у творчості бершадців

        У рамках відзначення 200-річного ювілею  великого генія України  Т.Г.Шевченка, 1 березня 2014 року в Бершадському Будинку дитячої творчості відбувся виховний захід для гуртківців «Великий Кобзар у творчості бершадців".
       Учасники свята ознайомились із виставкою дитячих малюнків  та картинами майстрів-бершадців «Сторінками «Кобзаря», слухали розповідь керівника гуртка Маніленко Р.В. про життєвий та творчий шлях Тараса Шевченка, переглянули презентацію та пізнавальний мультфільм «Шевченко-художник».
       У виконанні  учнів Лялюцької Д., Шарко Є., Буйненко В., Баранова В.,  Гаврилишиної С., Маніленко В., Бурлаки А., Бойко І,  Мохначук А., Кунянської З,,  Мураховського С. звучали вірші та пісні на слова поета.
 
04.03.2014 | Aдмін | Читати далі

Реалізація наступності в навчально-виховному процесі

       Чергове засідання постійно діючого семінару заступників  директорів  з навчально-виховної роботи загальноосвітніх шкіл району на тему: «Забезпечення наступності між дошкільною освітою, початковою, базовою   та  повною загальною середньою освітою » відбулося 21 лютого  на базі  Тернівської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів..
       Проблема, винесена на обговорення учасників семінару, є досить актуальною. Адже, характерною ознакою сучасних змін у системі української освіти є її реформування на засадах неперервності. Основними напрямами цього процесу є реалізація його в контексті особистісно- орієнтованої освітньої парадигми, спрямованість на виконання державних освітніх стандартів і забезпечення наступності між  усіма ланками освіти.
       Наступність у навчанні  – це актуальна проблема переходу особистості на якісно новий  ступінь розвитку завдяки створенню комфортних умов для розкриття її потенціалу під час  переходу з одного типу організації освітнього процесу в інший. Принцип наступності в навчанні означає погодженість і взаємозв’язок усіх ступенів   навчально-виховного процесу: дошкільної  й початкової шкільної освіти, початкового і середнього, середнього і старшого ступенів загальноосвітньої школи. 
26.02.2014 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 «185» 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199
Всього новин: 1189