Знай наших! Конкурс Яцика

     

  Вітаємо переможця ІІІ етапу  ХVІІІ Міжнародного конкурсу   з української мови імені Петра Яцика,  Горовенко Анну, ученицю 9 класу  Шляхівської ЗОШ І – ІІІ ступенів.

 

       

25.11.2017 | Aдмін | Читати далі

Обласний форум Українських патріотичних справ дітей та учнівської молоді «Ми – українці!»

23 листопада у Вінниці відбувся обласний форум Українських патріотичних добрих справ дітей та учнівської молоді «Ми – українці!»

Форум зібрав учнівську молодь та представників шкільного самоврядування із різних районів Вінницької області. Основною метою та завданнями форуму було обговорення питань національно-патріотичного виховання учнівської молоді усіх шкіл Вінниччини, обмін досвідом між учнями, утвердження та культивування кращих рис української національної ментальності та моральних якостей серед учнів.

Бершадський район представляли учениця 11 класу Баланівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, голова Бершадської районної організації учнівського самоврядування «Союз старшокласників «Юність» - Оксана Стаднійчук та учениця 11 класу Бершадської ЗОШ І – ІІІ ступенів Ангеліна Магдаль.

Організаторами форуму виступили Департамент освіти і науки Вінницької облдержадміністрації і Вінницький обласний центр туризму, спорту, краєзнавства та екскурсій. Участь у заході взяли представники влади, громадських організацій молодіжного, військового та волонтерського спрямування, освітяни і науковці. З вітальним словом до учасників форуму звернулись  начальник відділу інклюзивної, спеціальної освіти та виховної роботи Тетяна Лісогурська та голова Вінницької обласної організації Товариства сприяння оборони України - Анатолій Кацай.

Після завершення урочистого відкриття форуму його учасники обговорювали та виступали з доповідями в межах секцій на визначені теми: аналіз роботи учнівського самоврядування області як засобу формування соціальної активності, відповідальності, самосвідомості учнів; підсумки діяльності волонтерських об’єднань та волонтерської діяльності учнів; огляд системи виховної роботи музеїв при навчальних закладах області; аналіз особливостей відзначення національних дат у навчальних закладах області, їх вплив на формування ідентичної самобутності школярів.  

 

 Подібні заходи сьогодні вкрай необхідні. Це дає можливість нашим дітям та юнацтву розкрити свої таланти, поділитися цікавими творчими ідеями, пропозиціями. Патріотичне виховання та інтелектуальна підготовка наших дітей і молоді в сьогоднішній, переломний для нашої держави час, має бути пріоритетом для влади. Ця праця з часом окупиться сторицею. Держава, яка дбає про власну молодь, матиме згодом свідомих, діяльних і відповідальних громадян, готових захищати і розбудовувати рідну країну.

Лариса Криворуцька, педагог-організатор Баланівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,

куратор районної організації учнівського врядування

25.11.2017 | Aдмін | Читати далі

Флешмоб як форма позаурочної роботи з дітьми та молоддю

В день  відзначення Дня  Гідності та Свободи,  21 листопада 2017 року вихованці танцювального колективу Бершадського Будинку дитячої творчості «Міраж» разом із керівником Оленою Коновал підготували та провели флешмоб «Хай в серці кожної дитини живе любов до України!».

60 дітей (а це учні Бершадської ЗОШ №1 та №3) з метою   вшанування громадянського подвигу учасників Революції Гідності, національно-патріотичного виховання дітей, утвердження демократичних цінностей, ідеалів свободи і справедливості виступили перед батьками та школярами.

Проведення флешмобів стало традиційним для колективу. Це виступи на День Захисту дітей, до Днів Європи в Україні, дня Незалежності, спортивних свят тощо. Батьківський комітет завжди долучається  до забезпечення подібних акцій атрибутами та костюмами.

Хочемо зазначити, що психологи відзначають позитивність флешмобів, адже вони благотворно впливають на психологічний стан учасників, сприяють вираженню емоцій, допомагають звільнитися від скутості, розвивають навички самоорганізації і водночас почуття колективізму.

У позаурочній роботі з учнями флешмоби доцільні як акції короткочасні, що можуть охопити велику групу учнів різного віку та підготовки, зафіксувати увагу дітей на якихось важливих явищах. Їх можна проводити як із виховною метою так і з розважальною, оздоровчою.  Заняття й спілкування зі школярами у більш-менш вільних умовах, що не обмежені рамками уроку, заняття допомагають педагогам краще пізнати дітей, виявити їх таланти, налагодити стосунки, пережити щасливі миті спільної діяльності, творчості.

Юрій Баранов, директор Будинку Дитячої творчості 

25.11.2017 | Aдмін | Читати далі

Перший тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018»

На виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 р. № 489 «Про Всеукраїнський конкурс «Учитель року», постанов Кабінету міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638 та 14.09.2005 р. № 900, рішення колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від  05.07.2011 р. № 1/4-19, листа Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації   №991/01-17 від 17.08.2017 р., наказу Міністерства освіти і науки України від 19.06.2017 р. № 866 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018», наказу відділу освіти, фізичної культури та спорту Бершадської РДА №382 від 11.10.2017р. у номінаціях: «Українська мова і література», «Німецька мова»,  «Фізика», «Фізична культура», 22.11.2017р. проведено перший тур ІІ етапу Конкурсу.

Згідно з наказом відділу освіти, фізичної культури та спорту Бершадської РДА №382 від 11.10.2017р. затверджено склад організаційного комітету районного етапу конкурсу  “Учитель року – 2018” :

-        Тартачна О.М. – голова організаційного комітету, начальник відділу освіти, фізичної культури та спорту;

-        Когут О.М. – заступник голови організаційного комітету, провідний спеціаліст відділу освіти, фізичної культури та спорту;

-        Сировець С.Ф. – член організаційного комітету, головний спеціаліст відділу освіти, фізичної культури та спорту;

-        Філімонова А.Г. – член організаційного комітету, завідуюча РМК;

-        Савчук Г.С. – член організаційного комітету, методист РМК;

-        Олійник А.В. - член організаційного комітету, методист РМК

 та  склад журі районного етапу конкурсу  “Учитель року – 2018”

в номінації «Українська мова і література»:

Ковальська С.І. - голова районного журі,учитель вищої категорії,  учитель - методист  Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2;

Деркач О.А. –  учитель вищої категорії, старший учитель Михайлівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім.Р.Скалецького, заступник голови журі;

Члени журі:

-     Лазарєва С.І.– учитель вищої категорії,   учитель – методист   Маньківської  ЗОШ І-ІІ ступенів;

-     Рибак В.В. –  учитель вищої категорії,   старший учитель  Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1;

-     Овсяннікова О.В., учитель вищої категорії Поташнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.  

в номінації “Фізика”:

Філімионова А.Г.–  завідувач РМК, голова районного журі;

Кустрич І.М. - заступник голови журі, учитель вищої категорії, старший вчитель - Устянської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

Члени журі:

-   Кушнір Л.І. – учитель вищої категорії, старший учитель Баланівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

-   Титарчук М.Г. – учитель вищої категорії,  учитель-методист    Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2;

-   Морочинський М.К., голова ради голів профкомів освіти (за згодою).

  в номінації “Фізична культура”:

Сировець С.Ф.–  головний спеціаліст відділу освіти, фізичної культури та спорту, голова районного журі;

Олійник А.В. – заступник голови журі, методист РМК;

 Члени журі:

-        Хахалина В.О. – учитель вищої категорії Шляхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів;

-        Горохлянко А.Ф. – учитель вищої категорії Сумівської ЗОШ І-ІІІ ст.;

-        Морочинський М.К., голова ради голів профкомів освіти (за згодою).

в номінації “Німецька мова”:

Олійник А.В.  – методист РМК, голова районного журі;

Каритник І.Г. – заступник голови журі, учитель вищої категорії, учитель - методист  Бершадської ЗОШ І-ІІІ ст.№1;

  Члени журі:

-        Кравець Т.В. – учитель вищої категорії, старший учитель  Яланецької  ЗОШ І-ІІІ ст.;

-        Кирильчук Л.В. – учитель вищої категорії, учитель  Бершадської ЗОШ І-ІІІст.№3;

-        Морочинський М.К., голова ради голів профкомів освіти (за згодою).

У другому   турі конкурсу взяли участь 11 учителів, з них: 7 учителів фізичної культури, 3 вчителя української мови та літератури, 1  вчитель фізики.

1 педагог  має  звання «Старший учитель», ІІ категорію – 2, І категорію – 5, вищу - 4. Три учасники конкурсу мають педагогічний стаж до10 років, 4– стаж до  20 років, 5 – це педагоги, стаж роботи яких перевищує 20 років.

Учителі фізичної культури:

 

-          Дунаєвський Валерій Олександрович (Бершадська ЗОШ І-ІІІ ст. №3),

-          Оперчук Олександр Григорович (Бершадська ЗОШ І-ІІІ ст. №2),

-          Гладунчик Наталія Віталіївна (Бершадська ЗОШ І-ІІІ ст. №1),

-          Тимченко Олександр Миколайович (Устянська ЗОШ І-ІІІ ст.),

-          Плахотний Ігор Михайлович (Бирлівська ЗОШ І-ІІ ст.),

-          Кісик Ольга Григорівна (Флоринська ЗОШ І-ІІІ ст.),

-          Пилич Олена Василівна(Війтівська ЗОШ І-ІІІ ст.);

Українська мова та література:

-          Феклістова Наталя Андріївна (Бершадська ЗОШ І-ІІІ ст. №2),

-          Мазурик лариса Дмитроівна (Устянська ЗОШ І-ІІІ ст.),

-          Теслюк Валентина Василівна(Війтівська ЗОШ І-ІІІ ст.).

Фізики:

-          Ніколайчук Ганна Олександрівна.( Флоринська ЗОШ І-ІІІ ст).

Конкурсними випробуваннями даного туру були:  «Тестування з фахової майстерності» та «Самопрезентація». За 10 хвилин виступу учасника журі оцінювало емоційність і образність самопрезентації; культуру мовлення; висвітлення позакласної діяльності з предмету, методичної діяльності, роботи з батьками та громадськістю, результативності власної педагогічної діяльності; стиль поведінки конкурсанта,   використовуючи при цьому мультимедійний супровід (до 15 слайдів) та персональний Інтернет-ресурс.

 Галина Савчук, методист РМК

23.11.2017 | Aдмін | Читати далі

А у нас, у дитсадку!.. Граючись - зростаємо!

Якщо хочете виростити дитину щасливою,

виростіть її здоровою”

 (Ж.Ж. Руссо)

Одним із головних завдань Базового компоненту в роботі з дошкільниками є надання їм знань про основи здоров’я, вироблення навичок збереження, зміцнення і відновлення фізичного, психічного й соціального здоров’я дітей. Важлива роль у цій діяльності належить працівникам дошкільних навчальних закладів. Комплексний підхід до оздоровлення дитини розпочинається з першого дня її перебування в дитячому садку.

Саме тому 21 листопада 2017 року на базі дошкільного навчального закладу «Барвінок +» с.Яланець відбулося районне методичне об’єднання старших медичних сестер на тему «Спільна робота медичного персоналу та педагогів щодо збереження та зміцнення здоров‘я дошкільників». Основною метою засідання було ознайомлення медсестер із різноманітними оздоровчими й профілактичними технологіями, що мають інноваційний та здоров’язбережувальний характер.

Вихователі Жорняк Тетяна Пилипівна, Борсукевич Валентина Петрівна та Бендерук Тамара Григорівна провели ранкові гімнастики з використанням елементів фізкультурно-оздоровчих технологій. Діти чітко, впевнено та з посмішками на обличчях виконували загальнорозвиваючі вправи, основні рухи, різні види гімнастики. Учасники зустрічі відмітили динаміку розвитку фізичних вмінь та навичок, що вказує на системність у роботі вихователів, високий методичний рівень підготовки  й  позитивний емоційний стан дітей. Медична сестра Рильська Наталя Миколаївна з дітьми старшої та середньої групи провела фізкультурне свято.

Під час виступу «Нетрадиційні форми оздоровлення в дошкільних закладах» старша медична сестра ДНЗ № 4 «Сонечко» м.Бершадь Білик Оксана Валентинівна розкрила особливості впровадження фізкультурно-оздоровчих технологій в практику роботи дошкільного закладу.

Присутні заслухали виступи медичної сестри ДНЗ «Мрія» с.Війтівки Демчук Тетяни Дмитрівни «Контроль за фізичним навантаженням на дітей дошкільного віку», медичну сестру ДНЗ «Барвінок +» с.Яланець Рильську Наталію Миколаївну «Продукти харчування для зміцнення імунітету дітей взимку»

Завідуючою закладу Кузьмик Галиною Пилипівною була проведена екскурсія-огляд розвивального здоров’язбережувального середовища дитсадка. У кожній віковій групі є фізкультурний куточок із змістовим наповненням традиційного та нетрадиційного спортивного обладнання, що заохочує малят випробовувати свої сили, зміцнює впевненість у собі, викликає позитивні емоції, збуджує дитячу уяву, кмітливість та допитливість.

У ході обговорення підсумків семінару учасники неодноразово підкреслювали актуальність здоров’язбережувальної компетентності дошкільників у зміцненні здоров’я дітей, важливість дотримання правил здоров’язбережувальної поведінки шляхом проведення фізкультурно-оздоровчих заходів.

Наталія Свистун, методист РМК з дошкільної освіти

23.11.2017 | Aдмін | Читати далі

"Інтелект України" - ми на марші!

НПП "Інтелект України" – це комплексна програма, яка закладає якісний фундамент для оволодіння різними науками різних напрямків.

Сьогодні до школи приходять діти, які живуть в інформаційному суспільстві, у цифровому середовищі. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще необхідно навчитися користуватися ними. Саме в такому напрямку працює НПП "Інтелект України".

Основні відмінності дидактичної моделі навчання у проекті від традиційної моделі навчання:

-        Системна пропедевтика шкільної неуспішності в основній та старшій школі.

-        Уведення до інваріативної частини навчального плану навчального предмету "Навчаємося разом" (2 години на тиждень)

-        Алгоритмізація процесу фомування знань, умінь і навичок.

-        Розвиток пізнавальних процесів логічного мислення та творчих здібностей учнів.

-        Ціннісне насичення кожного уроку.

Надзвичайно важливим є збереження в учнів позитивного ставлення до школи, стійкої мотивації до учіння. Зважаючи на це, предмети включають такі завдання, які активізують пізнавальну діяльність, ініціативу особистості, сприяють раціональному використанню часу й навчальних засобів, дають змогу не губитися в новій пізнавальній і життєвій ситуаціях. На уроках це відбувається через незвичну добірку видів завдань: виконання пісень під карооке, читання наукових текстів способом стеження за диктором презентації, роботу з уривками відеоматеріалів та пошук переглянутого в тексті.

"Не кажи "не вмію!" Кажи "навчуся!"" – лейтмотив системи навчання науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Навчити дитину вчитися, працювати в команді, і, зрештою, бути щасливою – ось що дає навчання у проектних класах.

 Тетяна Гордун, вчитель 1-А класу за НПП "Інтелект України" БСШ №3

22.11.2017 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 «17» 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148
Всього новин: 887