Кущовий семінар учителів трудового навчання

24 квітня 2018 року на базі Кошаринецької ЗОШ І-ІІ ст. було проведено кущовий семінар учителів трудового навчання. У роботі семінару взяли участь 10 учителів району. Тема семінару «Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках трудового навчання». Учителями трудового навчання Кошаринецької ЗОШ було проведено два уроки. Урок у 5 класі на тему «Види столових приборів. Правила поведінки за столом. Сервірування столу»( учитель Щербатюк Галина Михайлівна) та урок у 6 класі на тему «Причини та способи пересаджування квітів. Висаджування квітів»(учитель Каритник Марія Яківна). Також було проведено засідання гуртка «Оригамі»(керівник гуртка Плаксій Ольга Анатолівна), який працює від Станції юних техніків на базі школи та проведено майстер-клас з учасниками семінару. Дякуємо адміністрації та учителям закладуза проведений на належному рівні семінар.

Алла Олійник, методист РМК 

29.05.2018 | Aдмін | Читати далі

З Днем Матері та Днем сім'ї

02.05.2018 | Aдмін | Читати далі

Кущовий семінар географів в Голдашівській ЗОШ І-ІІ ступенів

Сьогодні перед учителем географії поставлено складне методичне завдання – реалізувати на практиці компетентісний підхід. Саме з такою метою на базі Голдашівської ЗОШ І-ІІ ступенів 18 квітня 2018 року відбувся кущовий семінар вчителів географії  «Формування та розвиток ключових та предметних компетентностей учнів при вивчення географії.

З вітальним словом до учасників семінару звернулася директор школи Волошина Тетяна Василівна, яка презентувала свій заклад, показавши досягнення та надбання освітян, окресливши основні напрямки роботи педагогічного колективу. Допомогли директору учні школи, які  у віршованій формі теж привітали учасників семінару.

Вчителі відвідали відкриті уроки географії у 8 класі «Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста» який провела спеціаліст І категорії, старший вчитель Волошина Т.В. та урок у 7 класі «Тихий океан. Клімат і води. Органічний світ і природні  ресурси. Охорона природи океану» проведений вчителем І категорії Задорожнюк Н.Ф. Уроки були проведені на високому методичному рівні з використанням ІКТ. Географи мали можливість на практиці ознайомитися з різними формами організації роботи на уроках, побачили використання дієвих прийомів, направлених на розвиток вмінь та навичок учнів.

26 квітня - одна з найтрагічніших сторінок в історії нашого народу. Чорнобиль... Нині це слово знає весь світ. Чорнобиль – це мука і трагедія, це подвиг і безсилля, це пам'ять, це наш нестерпний біль. У зв’язку формуванням в учнів патріотичних почуттів гордості за старше покоління, повагу до ліквідаторів наслідків Чорнобильської катастрофи,  виховуючи  любов до рідної землі був представлений виховний захід «Чорнобиль – біль душі моєї».

Підсумок семінару було проведено у формі круглого столу, під час якого учасники семінару ділилися враженнями, обмінювалися думками від побаченого та почутого. Запрошені вчителі відзначили високий професійний рівень педагогів, доцільність і практичність даного методичного заходу.

Методичний кабінет відділу освіти, фізичної культури та спорту Бершадської райдержадміністрації  висловлює подяку адміністрації школи, педагогічному, учнівському та батьківському колективам за допомогу в організації та проведенні семінару.

 

Олена Процепова, методист РМК 

02.05.2018 | Aдмін | Читати далі

Ніколи знову...

02.05.2018 | Aдмін | Читати далі

Семінар-практикум для вихователів та музичних керівників ДНЗ

20.04.2018р. на базі ДНЗ «Світлячок» с.Війтівка проведено районне методичне об’єднання-практикум вихователів ясельних та молодших груп на тему «Педагогічна спадщина М.Монтессорі в умовах сучасного ДНЗ» та на базі ДНЗ «Мрія» с.Війтівка методичне об’єднання музичних керівників. Були присутні 22 вихователя та 13 музичних керівників з дошкільних закладів району.

У ДНЗ «Світлячок» діє 2ясельних та 2молодших групи. Всі присутні мали змогу переглянути комплекси вправ ранкової гімнастики та розвивальні заняття з використанням елементів педагогічної спадщини М.Монтессорі.

Присутніх привітала сільський голова Марія Замкова, розповіла про успіхи роботи в команді однодумців та плани щодо покращення функціонування роботи закладів.

Музичнікерівники ДНЗ «Світлячок» Тетяна Мазуренко та ДНЗ «Мрія» Валентина Херсонюк провели показове заняття та майстер-клас для присутніх музкерівників з використання елементів інноваційної технології Карла Орфа.

Під час практичного модуля учасники семінару мали змогу ознайомитися з родзинками роботи педагогічного колективу ДНЗ «Мрія», зокрема переглянулирозвагу екологічно-просвітницького спрямування «Руки, які збережуть Землю», присвячену міжнародному Дню Землі. Захід пройшов на високому методичному рівні, з використанням мультимедійного комплексу та сучасних презентацій.

Під час теоретичного блоку методист даних закладів Алла Клебанська провела з присутніми вихователями майстер-клас та поділилася досвідом використання дидактичних ігор в своєму закладі. Методист РМК Наталія Свистун зосередила увагу на створенні розвиваючого проекту «Педагогічна спадщина М.Монтессорі в умовах сучасного ДНЗ».

Відбувся дайджест інноваційних методик щодо розвитку дитини в умовах ДНЗ, які використовуються педагогами ДНЗ району.

 Наталія Свистун, методист РМК 

 

02.05.2018 | Aдмін | Читати далі

Перший цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи

18.04.2018 року на базі Поташнянської ЗОШ І-ІІ ступенів, на виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017р. № 903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти « Нова українська школа», відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.02.2018 № 118 «Про проведення першого циклу моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи», було проведено перший цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи у якому взяло участь 11 учнів та учитель Буга В.К. Тестування проведено учнів та анкетування учнів та вчителів, які їх навчають, представниками Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти та КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» .

 Це - перший цикл із запланованих чотирьох – 2018, 2020, 2022 та 2024 років. Мета моніторингового дослідження – оцінити стан сформованості читацької та математичної компетентностей і зафіксувати результати навчальних досягнень випускників початкової школи напередодні впровадження нового стандарту початкової освіти, а також системно відслідковувати в наступних циклах зміни, що відбуватимуться після запровадження нових підходів до навчання, аби оцінити перебіг освітньої реформи і, за потреби, скоригувати її.

Завдання для моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей відповідали  чинним навчальним програмам для початкової школи, а також ураховували ключові новації в змісті загальної середньої освіти, пропоновані Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Завдання з математики були спрямовані на перевірку знань і вмінь учнів з таких розділів: «Числа і вирази», «Геометричні фігури і геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними». Кожен учасник моніторингового дослідження виконував завдання в зошиті, який він отримав.

Результати окремих учнів, а також загальні результати закладів освіти, що візьмуть участь у моніторинговому дослідженні, оприлюднено не буде.

Роботу було розпочато з позитивної мотивації учнів шляхом переконання у тому, що саме від їхньої сумлінної, якісної, відповідальної роботи над завданнями тестів та питаннями анкети залежить те, чи наша країна отримає об’єктивну інформацію про нинішній стан початкової освіти й чи зможе на підставі цієї інформації зробити належні висновки про доцільні напрями поліпшення якості цього рівня загальної освіти на майбутнє.

 Моніторингове дослідження дасть можливість визначити рівень сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи, у тому числі й тих, які навчаються в малих закладах загальної середньої освіти.

 

Галина Савчук, методист РМК

02.05.2018 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 «16» 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181
Всього новин: 1083