"Національність як тавро. Чи можливий Бабин Яр у ХХІ столітті?" ІІІ місце

В землі не скрилось, тліном не взялось

Витке і ніжне золото волось,

Блищить на мокрій твані крутоярів

Розбите скло старечих окулярів,

І дотліває, кинутий набік,

Закровлений дитячий черевик

Микола Бажан

Кожен рік двадцять дев’ятого вересня серце стискається при згадці про Бабин Яр... Минуло не так багато часу з тієї страшної трагедії.

У тисяча дев’ятсот сорок першому році двадцять дев’ятого та тридцятого вересня сталася страшна подія - розстріл нацистами євреїв. Загинуло майже тридцять чотири тисячі, серед них і діти. Невже в цьому злочині винною є національність? У чому були винні ті нещасні люди? Саме така страшна ненависть до євреїв створила таке горе. Бабин Яр показав, яке важливе значення мала національність в часи Другої Світової війни. Розстріли лише за те, що ти єврей.

Страшне і свідоме винищення нації нацистами змушує задуматись нас і  сьогодні. Національність як тавро, що виокремлює тебе поміж інших, вона нагадує тобі про твоє походження, твоє коріння , твою віру та предків. Національність - це  те,чим зараз пишається кожен. Ми гордо називаємо себе українцями, інші  називають себе білорусами або поляками . І кожен з повагою відноситься один до одного.

28.01.2016 | Aдмін | Читати далі

"Національність як тавро. Чи можливий Бабин Яр у ХХІ столітті?" ІІ місце

Як іноді страшно стає від думки , що зло знову може повернутися і поглинути людські життя. Невже нашу націю можуть знищити?..

Чомусь уже давно повісили на нас тавро «хохол» і ще насміхаються, додаючи до нього інші зневажливі синоніми. Але чому? Наші предки ніколи не були жорстокими вбивцями, загарбниками, а от наша земля до цих пір є «ласим шматком» для чужинців. Чому ж нас так ображають, зневажають, «таврують»? І це в наш час...

Кажуть , що «ярлики» або «тавро» на представників інших національностей вішають країни, де бракує рівності або є надлишок національних суперечностей. Особливо масово навішували ярлики панівних народів, у яких з цієї причини виробилася завищена самооцінка. А ще іноді трапляється, що з′являється одна «одержима» людина і нав’язує свою думку про те, що слід винищити «жидів» чи «чурків».

Невже у XXI столітті знову можливий геноцид? І що - тепер прийшла черга «хохлів»? У чому наша вина? Хіба хтось із нас, простих смертних, винен у їхній надмірності, жадібності та одержимості?!...

28.01.2016 | Aдмін | Читати далі

Працює психологічна служба

22 січня на базі РМК  відбулася інтерактивна лекція  для працівників психологічної служби щодо роботи з сім’ями учасників АТО та вимушених переселенців, яку провела  волонтер Вінницького кризового психологічного центру по допомозі бійцям АТО, їх сім’ям та сім’ям-переселенцям Іваненко Ганна Гнатівна. 

Ольга Росолик, завідувач Бершадською ПМПК.

27.01.2016 | Aдмін | Читати далі

ХІІ Всеукраїнський конкурс юних зоологів і тваринників

    Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України щорічно проводить Всеукраїнський конкурс юних зоологів і тваринників метою якого є підтримка дослідницько-експериментальної діяльності учнів, які мають досвід дослідницько-експериментальної роботи в галузях зоології та сільського господарства, та розкриття їх наукового потенціалу.

27.01.2016 | Aдмін | Читати далі

27 січня - Міжнародний день пам'яті жертв Голокосту

     Голокост - давно усталений термін, який означає масове знищення нацистами єврейського населення Європи (в перекладі з грецької це слово означає "цілопалення", інше значення - катастрофа). У 1933-1945 роках систематичним переслідуванням піддалися 60 відсотків єврейського населення Європи. На території колишнього Радянського Союзу загинуло близько 2 мільйонів 900 тисяч чоловік єврейської національності.

    27 січня за рішенням Генеральної асамблеї ООН і Європейського парламенту визнано Міжнародним днем пам'яті Голокосту.  "Неможливо заперечити, що Голокост є винятковою трагедією. Пройшли десятиліття, однак систематичне вбивство мільйонів євреїв та представників інших національностей досі шокує. Здатність нацистів привертати прибічників, не зважаючи на їх цілковиту аморальність, досі лякає. І, насамперед, залишається біль за літніх людей, які пережили жахи Холокосту, і за всіх нас, що пережили падіння у прірву аморальності" (Зі Звернення Генерального Секретаря з нагоди Міжнародного дня памяті жертв Голокосту 27 січня 2007р.).
    Голокост - це найбільший в історії злочин проти людяності...
Щоб цей кошмар став реальністю, треба було унікальне поєднання цілого комплексу різних факторів: повне підпорядкування держави тоталітарному режиму націонал-соціалізма, активне сприяння або мовчазне потурання більшої частини населення Німеччини, глибоко укорінений в Європі антисемітизм.
     Німеччина зазнала поразки у першій світовій війні. Після цього соціал-демократи в союзі з ліберальними партіями сформували новий уряд, і Німеччина стала демократичною державою. Економічна криза 20-х років і жахливі економічні втрати, понесені в ході війни, призвели до обвальної інфляції. Число безробітних до кінця двадцятих років склала 30 відсотків працездатного населення Німеччини. Безробітні, які стоять у черзі за випадковим заробітком або безкоштовною їжею, стали звичним явищем. Більшість населення жило в постійному страху скотитися в болото убогості.

27.01.2016 | Aдмін | Читати далі

Працює методична служба

05.01.2016р. на базі Бершадської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 відбулося засідання Школи молодого вчителя   початкових класів на тему: «Творчий учитель – джерело успіху своїх вихованців. Словесне оцінювання навчальних досягнень учнів».

Районні методичні об΄єднання учителів хімії та біології були проведені на базі РМК. Відповідно теми : «Методичне спрямування діяльності методичного об΄єднання  учителів біології на реалізацію принципів сучасної природничої освіти і виховання».

Бершадська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 приймала учителів  історії, математики  та практичних психологів. Тема роботи секції учителів історії : «Робота з обдарованими дітьми. Підготовка учнів до олімпіад з історії та правознавства. Аналіз олімпіад них завдань».

Математики розглядали питання: «Робота над творчими завданнями з математики. Розв΄язування задач і прикладів».

Практичні психологи зустрілись для обговорення «Аналізу роботи працівників психологічної служби щодо здійснення психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу в умовах індивідуального та інклюзивного навчання.  Представлення досвіду роботи Геш О.В., Рогової А.В.».                                                                                                                                         

27.01.2016 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 «153» 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193
Всього новин: 1157